سرپرست کمیته امداد شهرستان آمل گفت: در سال ۱۴۰۲ به ۴۱۳ نفر از مددجویان و نیازمندان شهرستان آمل مبلغ ۶ میلیارد و ۶۲۹ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با اقساط ۳۶ تا ۶۰ ماه از محل صندوق امداد ولایت اداره آمل پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۶۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱ 15 April 2024

به گزارش تابناک مازندران، فریبرز نیکوکار گفت: در سال ۱۴۰۲ به ۴۱۳ نفر از مددجویان و نیازمندان شهرستان آمل مبلغ ۶ میلیارد و ۶۲۹ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با اقساط ۳۶ تا ۶۰ ماه از محل صندوق امداد ولایت اداره آمل پرداخت شده است.

 

پرداخت بیش از شش میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه توسط منابع صندوق امداد ولایت در آمل  

وی افزود: وام‌های پرداختی در زمینه کمک به اشتغال، درمان، تعمیر و ودیعه مسکن، تحصیل، تهیه لوازم منزل، خرید جهیزیه و پرداخت بدهی پرداخت شده است .

سرپرست کمیته امداد شهرستان آمل تصریح کرد: با توجه به قرض‌الحسنه بودن وام‌های این صندوق و کارمزد ناچیز و ضمانت آسان و محدودیت منابع ،کمیته امداد جهت افزایش خدمت و کاهش صف انتظار نیازمندان از مساعدت خَیِّرین در این زمینه استفاده می‌نماید.

نیکوکار با تشکر از حمایت‌های خَیِّرین گرامی گفت: خَیِّرین به دو صورت می‌توانند در این امر مشارکت نمایند که روش اول کمک بلاعوض به صندوق در قالب قرض ماندگار و روش دوم سپرده‌گذاری و عقد قرارداد دو ساله با صندوق است که اصل سرمایه پس از پایان قرار داد به فرد سپرده گذار برگردانده می‌شود.

لازم به ذکر است: در صورت کمک بلاعوض خَیِّرین به این صندوق معادل سه برابر کمک خَیِّرین اعتبارات هم‌افزایی از مرکز در اختیار این اداره قرار می‌گیرد.

خاطرنشان می‌شود: در شهرستان آمل ۶۹۰۰ مددجو تحت حمایت می‌باشند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار