مشاور استاندار و فرماندار اردبیل در جلسه بررسی مشکلات منطقه سردابه گفت: طرح گردشگری سردابه تدوین و اجرایی می‌شود تا توسعه و پیشرفت منطقه بر اساس این طرح صورت گیرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱ 21 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سیدمحمد اعتماد، دوم اردیبهشت گفت: دراین طرح ساماندهی رودخانه وچشمه‌ها وغار هم در منطقه پیش بینی می‌شود تا شاهد رونق توسعه وگردشگری منطقه باشیم.

مشاور استاندار بر مطالعه حل مشکلات آب شرب منطقه و نحوه تامین آب شرب سالم از منابع مختلف خبرداد وافزود: دراین زمینه علاوه بر جمعیت منطقه باید جمعیت شناور و گردشگران هم مبنای کار قرار گیرد.

اعتماد گفت: ۵ کیلومتر از جاده مسیر سردابه زیرسازی شده است و قرار است تا پایان اردیبهشت ماه ۹۰۰۰ متر مربع از طرح هادی هم آسفالت شود و بقیه مسیر هم طبق زمانبندی مشخص ساماندهی شود.

وی گفت: قرار شد تا تیرماه روشنایی مسیر و ورودی به سردابه به طور کامل انجام و تیر برق‌های جدید براساس طرح هادی نصب شده و برخی تیر برق‌ها هم جابه جا شود.

فرماندار اردبیل بیان کرد: مانور و پویش بهداشتی هم در سردابه با محوریت جمع آوری فضولات حیوانی و زیباسازی فضای منطقه و جلوگیری از کشتار غیرمجاز و آگاه سازی و آموزش مردم هم با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزار شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار