کد خبر: ۱۱۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 22 October 2015

سازمان منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه گردشگری حلال در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، سازمان منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه گردشگری حلال در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی شرکت کرد و ظرفیت‌ها و مزایای حوزه‌های مختلف گردشگری منطقه در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان و سرمایه‌گذاران حاضر در نمایشگاه ارایه و معرفی شد.

مجید فاتحی، سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: غرفه سازمان منطقه آزاد انزلی در این نمایشگاه با استقبال گردشگران، مسئولین تورگردان‌ها و هولدینگ‌های گردشگری مواجه شد.

وی با بیان اینکه در روز نخست نمایشگاه با فعالان حوزه گردشگری بازدیدکننده در نمایشگاه دیدار داشته‌ایم، ادامه داد: در این دیدارها ضمن معرفی جاذبه‌های طبیعی گیلان و منطقه آزاد انزلی، پیشنهاد تشکیل انجمن تورگردانان مشترک با فعالان گردشگری این منطقه با رویکرد نوآورانه و با محوریت اکوتوریسم مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی قرار گرفتن در استان گیلان به عنوان قطب گردشگری کشور، امکانات و زیرساخت‌های مناسب برای گردشگران، دسترسی آسان به آزادراه، فاصله نزدیک به فرودگاه بین‌المللی رشت، شرایط اقلیمی شبه مدیترانه ای و امنیت مناسب را از ویژگی‌های منطقه آزاد انزلی دانست که این مزیت‌ها با استقبال گردشگران مسلمان حاضر در نمایشگاه رو به رو شد.

به گزارش ایسنا، نشست با هولدینگ‌های گردشگری کشورهای حوزه خلیج فارس و ایرانیان مقیم امارات، برگزاری همایش‌های تخصصی، بازدید از برخی هتل‌های کشور میزبان نمایشگاه همچون ابراج‌الاتحاد و قصرالامارات، از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه بود.

نمایندگان حاضر در غرفه سازمان در نمایشگاه گردشگری، با ارایه پکیج‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی چندزبانه، به معرفی مزیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری، سرمایه‌گذاری و مراکز گردشگری منطقه همچون پارک ملی بوجاق، تالاب انزلی، طرح ساحلی، ساحل شنی، مرکز تفریحات دریایی بانوان و آقایان، جنگل فتاتو و... می‌پردازند.

‌این نمایشگاه از تاریخ 27 الی 29 مهر، با حضور شش هزار دفتر خدمات مسافرتی از جهان اسلام در شهر ابوظبی برپا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار