اما آنچه که از ساختمان شهرداری دهلران به گوش می رسد بیانگر این است که اکثر کارکنان شهرداری دهلران از انتخاب شهردار غیر بومی رضایت ندارند و خواستار انتخاب شهردار از بدنه شهرداری هستند .
کد خبر: ۱۱۶۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ 27 April 2024

تابناک ایلام ، مجتبی کاور :: هفته گذشته بود که رئیس شورای شهر دهلران در فضای مجازی خبر از انتخاب شهردار دهلران را منتشر کرد اما تنها چند ساعت بعد از اطلاعیه رسمی شورای شهردهلران مبنی بر انتخاب شهردار ؛ شهردار منتخب به خاطر آنچه که عدم رضایت شورای شهر دشت عباس بوده گویا اعلام انصراف خود را به اعضای شورای شهر دهلران اعلام نموده بود همین موضوع باعث شد که برخی مدیران اجرایی و سیاسی شهرستان دهلران به موضوع ورود کنند تا رضایت اعضای شورای شهر دشت عباس را به دست بیاورند .

اما همزمان با اطلاعیه رسمی شورا و انتخاب شهردار موج منفی افکار عمومی بر علیه شورای شهر دهلران چه در فضای عمومی وچه در فضای مجازی و حتی رسانه ها شکل گرفت واز زمان اعلام انتخاب شهردار غیر بومی شاهد این هستیم روز به روز انتقاد افکار عمومی از انتخاب اعضای شورای شهر بیشتر و بیشتر می شود .

چند دستگی اعضای شورای شهر دهلران و از همه مهمتر نداشتن سواد رسانه ای شورا برای افکار عمومی بخصوص رسانه ها محرز شد که شورا در مقابل پرسش افکار عمومی و رسانه مبنی بر اعلام تعداد افرادی که رزومه خود را به شورا ارائه داده اند را اعلام کنند که در کمال تعجب شورای شهر دهلران بدون در نظر گرفتن جایگاه اجتماعی و... اقدام به منتشر کردن اسامی افراد کرد که واکنش هایی هم در پی داشته است .

هرچند هنوز سوال هایی در اذهان عمومی بی پاسخ مانده است که شورای شهر دهلران تنها به سابقه کاری و رزومه شهردار منتخب اکتفا کرده است یا اینکه شهردار منتخب  دعوت و مصاحبه حضوری هم داشته اند یا تنها بر اساس لابی و رفاقت گذشته با برخی افراد شورای شهر انتخاب شده است ؟

اما آنچه که از ساختمان شهرداری دهلران به گوش می رسد بیانگر این است که اکثر کارکنان شهرداری دهلران از انتخاب شهردار غیر بومی رضایت ندارند و خواستار انتخاب شهردار از بدنه شهرداری هستند .

بدون شک گارد گرفتن کارکنان شهرداری که نیری محرک شهرداری هستند در مقابل شهردار غیر بومی قطعا چالش درون وبیرون شهرداری را بیش از گذشته خواهد کرد و این چالش در زمان شهردار پیشین نیز خود گواه بر این ادعا است .
.
رفاقت دیرینه شهردار منتخب با برخی از اعضای شورای شهر و محدود افرادی از کارکنان شهرداری بیم این می رود که چالش ها و دخالت های پیدا و پنهان این افراد آرامش کنونی شهرداری دهلران که در حال حاضر توسط یکی از نیروهای درون شهرداری سرپرستی می شود با حضور شهردار منتخب به بحران تبدیل شود .

امیدواریم نهاد های نظارتی و استانداری ایلام با دقت نظر سوابق و رزومه شهردار منتخب را مورد بررسی قرار بدهند و صدای افکاری عمومی و از طرفی کارکنان شهرداری که نقش موثری در پیش برد اهداف و برنامه شهردار دارند را بشوند و به  نقش تنش زای برخی از اعضای شورای شهر هم رسیدگی کنند./م

بیشتر بخوانید:: 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار