هیأت رئیسه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان زنجان گفت: با دیدن شرکت‌های مطرح جهانی و فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و پردازش داده و بیگ دیتا‌ها به اهمیت فناوری اطلاعات بیشتر پی می‌بریم.
کد خبر: ۱۱۶۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴ 29 April 2024

به گزارش تابناک زنجان، سعید آقاخانی اظهار کرد: سازمان نظام صنفی یارانه‌ای استان زنجان با پنج دوره فعالیت، ۴۰۰ عضو شرکتی، فروشگاهی و حقیقی دارد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۷۵ شرکتی داریم که در بخش‌های امنیت، ارتباطات، خدمات سخت‌افزاری، تولید نرم افزار، تولید محتوای آموزشی و اینترنت اشیا، مانیتورینگ و دیگر فعالیت‌های مرتبط ارائه خدمات می‌کنند.

او تشریح کرد: درصد قابل توجهی از شرکت‌های فعال عضو سازمان دانش بنیان هستند و تمایل به جذب و یا ترغیب شرکت‌ها به سمت دانش بنیان شدن در بخش‌های تخصصی‌شان را داریم و همچنین اگر شرکت‌های فعال در این حوزه طرح و زمینه مناسبی داشته باشند، آماده هستیم در نظام صنفی از طرح‌ها حمایت کنیم.

آقاخانی خاطرنشان کرد: مجوز فعالیت‌های حقوقی و حقیقی، تشکیل شورا و رسیدگی به شکایت‌ها، نرخ‌گذاری خدمات به صورت تخصصی و آموزش در حوزه‌های مختلف بنابر درخواست، صدور بیمه‌نامه تکمیلی بخشی از فعالیت‌های این نظام صنفی است و در این راستا کیمسیون مختلفی داریم که کمیسیون نرم افرازمان جزو حوزه‌های مطرح در کشور است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار