معاون استاندار و فرماندار ساوه ویژه ساوه گفت:ساوه دچار توسعه نامتوازن بوده به طوریکه صنعت و جمعیت آن به شدت در حال رشد است اما به فراخور آن دیگر شاخص ها رشدی ندارد.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸ 07 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،مهدی الیاسی روز سه شنبه در جلسه شورای اجتماعی و کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده ساوه اظهارکرد: توسعه نامتوازن باعث شده که شاخص هایی که در کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله سرانه ورزشی، آموزشی، فرهنگی، درمانی، فضای سبز و حتی فضای مسکونی مورد نیاز جامعه در پایین ترین حد خود قرار بگیرد که این مساله باعث سختی کار دستگاه های اجرایی شده است .

وی افزود: از طرفی قدرت و توان دستگاه های اجرایی فعال در حوزه های فرهنگی و اجتماعی با توجه به جمعیت شهر ساوه رشد پیدا نکرده که این مساله باعث شده دستگاه های که دولتی برنامه ها را در برابر آسیب های اجتماعی راهبری می کنند از عده و توان کافی برخوردار نباشند.

فرماندار ویژه ساوه اظهار کرد: لازم است نیروها با فکر تحول خواهانه به میدان بیایند و در کنار دستگاه های اجرایی بالا دست شهرستان از لحاظ لجستیکی ادارات را تقویت تقویت کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ساوه یک نقش لجستیکی در کشور به لحاظ اقتصادی و صنعتی ایفا می کند یادآور شد: ساوه به واسطه صنعتی بودن اکنون با کمبود نیروی کار مواجه است و به دلیل همین مساله نرخ بیکاری برخی از استان های همجوار را کاهش می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار