جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا طی ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است.
کد خبر: ۱۱۶۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳ 08 May 2024

به گزارش تابناک سمنان، سردار فدوی، ۱۸ اردیبهشت در سفر به سمنان از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای نام برد و افزود: در طی ۴۵ سال گذشته بار‌ها بر دشمن خبیث خود پیروز شده‌ایم.

وی با بیان این‌که دشمن تلاش می‌کند تا ما را از پیروزی نهایی بازدارد، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی ۸ ساله و آنگاه که پای جان در میان بود، با رشادت رزمندگان اسلام، دشمن شکست خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه، جنگ اقتصادی را جبهه دیگر دشمن علیه کشورمان ارزیابی کرد و گفت: بدون شک در جنگ اقتصادی نیز با کار جهادی و انقلابی به پیروزی خواهیم رسید.

سردار فدوی با اشاره به این‌که خداوند همواره یاور این انقلاب بوده، ادامه داد: از ابتدای انقلاب، پای هر کاری رفته‌ایم، خداوند ما را به پیروزی رسانده است. بحمدالله در کشور ما انسان‌هایی مومن، متقی و پرتلاش با بهره هوشی بسیار بالا حضور دارند که در هر کاری پیروزند.

وی به معضل کم‌آبی در کشور پرداخت و اظهار کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران برای به سرانجام‌رسانی نهضت آبرسانی به روستاها، عزم جزم دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار بسیج سازندگی کشور است.

وی از بسیج سازندگی استان سمنان به عنوان یک دستگاه موفق در سازندگی نام برد و گفت: مسئولان همراه و مردم متحد استان سمنان بحمدالله در موضوع سازندگی، پیشگام کشور هستند.

سردار فدوی با بیان این‌که اهالی کویر، مردمانی سختکوش و پرتلاشند و امور را به سرانجام می‌رسانند، افزود: مردم ایران، مردمانی با تمدن هزاران ساله و دارای فکر، اندیشه و نبوغ هستند.

وی به پیروزی‌های مداوم کشورمان در عرصه بین‌المللی اشاره و خاطرنشان کرد: به اعتراف مقامات آمریکایی، طی ۴۵ سال اخیر آمریکا هیچ پیروزی‌ای مقابل ملت ایران نداشته و بحمدالله هر روز بر عظمت و سربلندی ایران اضافه می‌شود.

وی به تنبیه رژیم اشغالگر قدس اشاره و اظهار کرد: ما در عملیات «وعده صادق» به تمام شیاطین، دشمنان و جبهه باطل حمله کردیم.

جانشین فرمانده کل سپاه به برخی مشکلات اقتصادی در کشور پرداخت و گفت: موضوع اقتصاد و معیشت موضوع تمام‌وقت مردم است و باید به گونه‌ای اقدام کنیم که همه بدانند ما در این جبهه نیز پیروزیم‌

فدوی با بیان این‌که سپاه پاسداران در همه موضوعات، از انقلاب اسلامی پاسداری خواهد کرد، افزود: بسیج در غلبه بر مشکلات اقتصادی کشور، نقش اساسی دارد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار