امام جمعه موقت ارومیه:
امام جمعه موقت ارومیه گفت:نظام لیبرال دموکراسی غرب امروز آزادی اندیشه را به قتل عام اندیشه تبدیل کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲ 10 May 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، امام جمعه موقت ارومیه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به در برخورد وحشیانه پلیس آمریکا با دانشجویان دانشگاه‌های این کشور فصل جدیدی از آزادی بیان در این کشور آغاز شده است گفت: خون مطهر شهدای غزه ماهیت پلید نظام‌های غربی و استکباری جهان را به همه نشان داد. 

حجت الاسلام حیدری زاد افزود: اگر تا دیروز نظام لیبرال دموکراسی غرب آزادی را اصلی‌ترین ارزش برای خود می‌دانست امروز آزادی اندیشه را به قتل عام اندیشه مبدل ساخته است. 

وی با بیان این که امروزه شاهد یک انقلاب فرهنگی در دانشگاه‌های آمریکایی هستیم تصریح کرد: خشونت‌های صورت گرفته در آمریکا و اروپا در واقع بهشت پوشالی غرب را که دست ساز امپراطوری رسانه‌ای آنان بود را به جهانیان نشان داد. 

امام جمعه موقت ارومیه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران حج، مناسک حج امسال را به معنی واقعی کلمه حج برائت از مشرکین دانست خاطرنشان کرد: امسال نه تنها در مناسک حج بلکه در مل جهان برائت از مشرکین و استکبار جهانی به یک موضوع محوری و مهم تبدیل شده است. 

حجت الاسلام حیدری زاد افزود: با توجه به بیداری‌های صورت گرفته و خیزش ملت‌ها و آزادی خواهان جهان علیه رژیم منحوس، صهیونیستی، این رژیم جعلی در آستانه نابودی قرار دارد. 

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، دختران ایران اسلامی را طلایه داران عفت، پاکی، علم و فضیلت عنوان کرد و گفت: زنان و دختران ایران اسلامی در مواقع مختلف دوشادوش مردان این سرزمین از کیان ایران اسلامی دفاع کرده اند. 

امام جمعه موقت ارومیه ادامه داد: در عرصه‌های مختلف از جمله علم و فعالیت‌های جهادی برای محرومیت زدایی از مناطق مختلف دختران ایران اسلامی خوش درخشیدند و این جهاد همچنان ادامه دارد. 

حجت الاسلام حیدری زاد محور خانواده فردای این سرزمین را دختران این مرز و بوم دانست و تصریح کرد: دشمنان نیز می‌خواهند با لگد مال کردن عفت و شرافت دختر ایرانی در حقیقت نهاد خانواده را در این کشور از بین ببرند. 

وی با تقدیر از اجرای طرح نور توسط انتظامی، اجرای کار‌های فرهنگی در کنار اجرای این طرح را موجب مقابله موفق با هنجارشکنان در این عرصه عنوان کرد. 

امام جمعه موقت ارومیه در ادامه سخنان خود اشاره‌ای هم به فرا رسیدن دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا (ع) داشت و حضور فرزندان امام موسی کاظم (ع) را در ایران اسلامی موجب برکت و رحمت الهی بر کشور دانست. 

همچنین پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز، حجت الاسلام میرزایی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان نیز به بیان مطالبی پیرامون مسائل حج ابراهیمی و اهمیت زیارت حضرت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار