در راستای نیل به اهداف آموزشی، پژوهشی و فناوری پژوهشگاه نیرو و شرکت مدیریت تولیدبرق نکا  نشستی در نیروگاه شهید سلیمی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱ 13 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، در این نشست ابتدا نوراله ادبی فیروزجائی مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مناسب اجرای دوره های آموزشی نیروگاه که منجر به کسب رتبه برتر آموزشی در سطح کشور شده، برگزاری دوره های تخصصی را در تحقق اهداف نیروگاه مؤثر دانست و خواستار افزایش بازدهی و سیاست‌های اثرگذار در این زمینه شد.

 

نشست تخصصی مرکز آموزشی و پژوهشی مازندران در نیروگاه نکا برگزار شد  

سپس مرتضی خان‌محمدی رئیس مرکز آموزشی و پژوهشی مازندران با اشاره به حساسیت و اهمیت جایگاه نیروگاه نکا در منطقه و کشور بر آمادگی حداکثری مرکز متبوع جهت برگزاری دوره های تخصصی با کیفیت و مورد نیاز نیروگاه و همکاری در زمینه احصاء و نیازسنجی پروژه های تحقیقاتی مورد نیاز نیروگاه تأکید کرد. 

در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دوره های اجرا شده در نیروگاه از سوی مدیران مرکز مازندران، در خصوص فرایند ‌انجام ارزیابی شایستگی مدیران، اجرای ارزیابی صلاحیت حرفهای سطح 2، نحوه برگزاری دوره های آموزشی امسال با رویکرد اثر بخشی حداکثری و نحوه طراحی دوره های جدید تصمیماتی اتخاذ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار