مدیر کل هواشناسی فارس گفت: با فعالیت سامانه بارشی تا روز پنج شنبه، در شمال غرب، غرب و مرکز استان شاهد بارش‌های رگباری خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۶۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹ 14 May 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: به گفته مسعود حقیقت این سامانه امروز سه‌شنبه، ۲۵ اردیبهشت، شمال غرب و غرب استان نظیر شهرستان‌های کازرون، ممسنی، سپیدان، فراشبند و بخش‌هایی از اقلید را دربرمی‌گیرد.
وی با بیان اینکه این سامانه همراه با رگبار پراکنده، رعد و برق، احتمال تگرگ و وزش باد شدید است، افزود: فردا ظهر هم این سامانه در نیمه شمالی، مناطق غربی و مرکزی استان فعال می‌شود.
حقیقت ادامه داد: این سامانه همچنین روز پنج‌شنبه کل مناطق فارس را در برمی‌گیرد و به ویژه در مناطق مرکزی و غربی استان فعالیت خواهد داشت و در بسیاری از مناطق استان، بارش‌ها به شکل رگبار و پراکنده و کاملاً نقطه‌ای خواهد بود
وی از مردم استان فارس خواست اواخر هفته و هنگام تفریح و گردش از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق پایین دست که احتمال سیلاب در آنها زیاد است، خودداری کنند.
حقیقت در خصوص هوای شیراز هم گفت: فردا و پس فردا، چهارشنبه و پنج‌شنبه احتمال بارش رگبار در شیراز وجود دارد که این بارش هم به صورت رگباری و نقطه‌ای خواهد بود.

برچسب ها: هواشناسی ، هشدار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار