سرهنگ دانایار : پلیس راه استان کهگیلویه و بویر احمد اقدام به اجرای طرح ضربتی برای مقابله و توقیف این دسته از رانندگان و خودرو‌های هنجار شکن و خطر آفرین نمود .
کد خبر: ۱۱۶۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹ 15 May 2024
اقدام ضربتی بر علیه شوتی ها

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ حسن دانایار گفت : برابر نتایج بدست آمده از تجریه و تحلیل تصادفات حوزه برون شهری استان متاسفانه عامل بیش از ۴۰درصد تصادفات، خودرو‌های حامل بار قاچاق یا به عبارتی دیگر خودرو‌های شوتی هستند .

دانایار افزود : در جهت کاهش تصادفات و تامین امنیت محور‌های بین شهری برای عموم مردم ، پلیس راه استان کهگیلویه و بویر احمد اقدام به اجرای طرح ضربتی برای مقابله و توقیف این دسته از رانندگان و خودرو‌های هنجار شکن و خطر آفرین نمود .

وی ادامه داد : طی دو روز گذشته در اجرای طرح مذکور و با تلاش فرمانده و کارکنان پلیس راه‌های مرکز استان قریب ۷۰۰ فقره اعمال قانون تخلفات حادثه ساز ، توقیف و اعزام به دادگاه ۱۱ راننده فاقد گواهینامه و همچنین تعداد ۱۸ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق، پلاک مخدوش و فاقد گواهینامه توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ دانایار در پایان گفت : پلیس راه استان در اجرای قانون و برخورد با این دسته از رانندگان که با حرکات و رانندگی پر خطر برای جان خود و دیگران ایجاد خطر می‌کنند بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قاطعی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار