معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از حضور صنعتگران اردبیلی در قالب پنج غرفه در پانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲ 15 May 2024

به گزارش تابناک اردبیل، توحید دلاورقوام ۲۶ اردیبهشت گفت: صنعتگران اردبیلی در قالب پنج غرفه در پانزدهمین نمایشگاه صنایع دستی یزد حضور دارند و تا ۲۹ اردیبهشت ماه آثار خود را در این نمایشگاه ارائه می‌کنند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل افزود: دو غرفه چرم از شهرستان اردبیل، دو غرفه گلیم و بافته‌های داری از شهر عنبران و یک غرفه در رشته چوب از استان اردبیل در این نمایشگاه حضور دارند.

وی بیان کرد: صنعتگران اردبیلی با هدف نمایش و ارائه توانمندی‌های صنایع دستی استان در نمایشگاه‌های مختلف صنایع دستی داخلی و خارجی حضور پیدا می‌کنند و اداره کل میراث فرهنگی استان نیز در این راستا از هنرمندان حمایت می‌کند.

دلاورقوام با اشاره به نحوه انتخاب و اعزام هنرمندان به نمایشگاه‌ها، ادامه داد: اطلاعیه برگزاری نمایشگاه‌ها از سوی معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان منتشر می‌شود و اولویت اعزام با داوطلبانی است که زودتر درخواست خود را تحویل دهند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار