مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه ایلام خبر داد؛
مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه ایلام گفت: در بخش شبکه ارتباطی و پهنای باند ۷۴ میلیارد ریال در سطح شهرهای ارکواز، دهلران، ایوان ودره شهر هزینه شده است.
کد خبر: ۱۱۶۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵ 15 May 2024

ارتقای 37 سایت 4G با یک‌هزار و 110میلیارد ریال در سطح استانبه گزارش تابناک ایلام ؛سید شهاب‌الدین نبی‌پور روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار کرد: بیش از پنج هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال طی سال گذشته در بخش‌های مختلف ارتباطی این استان هزینه شده است.

 

وی  افزود: در این راستا اعتباری بیش از بر ۱۱۰ میلیارد ریال در بخش توسعه و تجهیز مراکز در نقاط مختلف استان هزینه شد.

 

نبی پور یادآور شد: در سال گذشته مرکز ان.جی.ان مرکز نوین ارتباطات مخابراتی با ظرفیت 50k با اعتبار 132میلیارد ریال احداث شده است.

 

وی به اجرای پروژه فیبر نوری در استان نیز اشاره کرد و افزود: در این راستا برای ایجاد ارتباط مخابراتی و اینترنتی در روستاهای استان ۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری با ۶۰۰ میلیارد ریال انجام شد که این میزان به ۴۴۰ کیلومتر افزایش خواهد یافت.

 

نبی پور ادامه داد: در بخش ارتباطات سیار هم ۱۳ سایت جدید در قالب پروژه‌های مختلف با اعتبار یک هزار و ۴۰ میلیارد ریال انجام شده که طی سال جاری ۳۴ سایت دیگر اضافه خواهد شد.

 

وی یادآور شد:۱۱ کیلومتر فیبر نوری نیز جهت ارتباطات سیار با ۷۷ میلیارد ریال اعتبار در استان انجام شده است.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه ایلام تاکید کرد: در حوزه شهری نیز ۹۵ کیلومتر پروژه فیبر نوری شهری با اعتباری بیش از ۶۶۰ میلیارد ریال انجام شده است.

 

وی ارتقای ۳۷ سایت ۴جی با یک‌هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال، ارتقاء پنج سایت ۵ جی با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال، جابجایی و تعویض دکل با ۱۸۰ میلیارد ریال و بهینه سازی و ایمن سازی ۱۰۰ سایت از دیگر اقدامات انجام شده این شرکت طی سال گذشته بوده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار