سرپرست اداره کل آموزش و پروش استان کهگیلویه و بویراحمد از برپایی میز پاسخگویی در رابطه با امتحانات در ادارات ۱۳ شهرستان و منطقه کهگیلویه و بویراحمد از ۲۹ اردیبهشت ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱ 17 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد جمالی با اشاره به اهمیت امتحانات نهایی در پایه‌های دهم، یازددهم و دوازدهم متوسطه دوم و لزوم پاسخگویی به دانش آموزان و اولیاء گرانقدر آنان گفت: از روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه میز پاسخگویی در رابطه با امتحانات نهایی در ادارات آموزش وپرورش ۱۳ گانه استان دائر می‌شود و همکاران مشکلات احتمالی دانش آموزان در رابطه با مسائل مربوط به امتحانات نهایی را پیگیری و برطرف خواهند کرد.
وی از تلاش برای رفع مشکل سامانه‌ای در وزارت آموزش پرورش برای دریافت کارت ورود به جلسه دانش آموزان خبر داد و گفت: دانش آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نباشند و اگر دانش آموزی نتواند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کند راه حل جایگزین برای احراز هویت پیش بینی شده است.
جمالی، از برنامه ریزی همه عوامل اجرایی برای برگزاری مطلوب و سالم امتحانات در سطح استان خبرداد و گفت: ایجاد جوی آرام و همراه با آرامش برای دانش آموزان توسط خانواده‌ها ضروری است.
گفتنی است: آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلب آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم آموزش متوسطه و متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره (شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا سه‌شنبه ۲۹ خرداد ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار