با نصب باطری جدید و دستگاه‌های راک یکسوکننده، سیستم‌ تغذیه نیرو ۳ مرکز تلفن ثابت پرظرفیت در شهرستان‌های دشت آزادگان، شوشتر و ماهشهر بهسازی و نوسازی شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷ 18 May 2024

تابناک خوزستان: رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار کرد: با توجه به توسعه زیرساخت و فراهم بودن افزایش ظرفیت ارتباطات مخابراتی در مراکز پرظرفیت در سطح شهرستان‌های استان، برحسب نیاز و برنامه‌ای مدون، باطری‌های تغذیه نیرو و سیستم‌های راک یکسوکننده تغذیه نیروی جدید با هدف توسعه، پشتیبانی و پایداری ارتباطات نصب و راه‌اندازی و وارد مدار شد.

وی افزود: با پیگیری و تلاش کارشناسان حوزه تغذیه نیروی شبکه مخابرات منطقه خوزستان یک سری تجهیزات تغذیه نیرو در مراکز پرظرفیت مخابراتی شهید چمران دشت آزادگان، المهدی شوشتر و ولیعصر (عج) شهرستان ماهشهر هر کدام به میزان ۳۰۰۰ آمپر ساعت و در مجموع با اعتبار بیش از ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نصب، راه‌اندازی و وارد مدار شد و راک‌های جمع‌آوری شده نیز بهینه‌سازی و در دیگر مراکز مورد استفاده قرار گرفت.

فلاح زاده ادامه داد: راک‌ یکسوکننده تغذیه نیرو تجهیزاتی است که ماژول‌های شارژ در آن نصب می‌شود و برق شهری ac را به برق موردنیاز سیستم‌های مخابراتی DC ۴۸ آمپری تبدیل می‌کند.

برچسب ها: مخابرات ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار