احمد محمدی‌زاده گفت: آیت‌الله رئیسی شخصیتی مبارز و خستگی‌ناپذیر بود که در سابقه تاریخی مردم ماندگار خواهد بود؛ از امروز همچنان روند اداره امور استان و اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹ 20 May 2024

به‌گزارش تابناک بوشهر؛ در پی سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان، استاندار بوشهر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار صداوسیما با تبریک و تسلیت شهادت رئیس‌جمهور به مردم استان بوشهر گفت: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا و خادم ملت بود و بی‌شک این شخصیت مبارزِ مجاهدِ خستگی‌ناپذیرِ ملت در ذهن و سابقه تاریخی ملت ما و استان ما ماندگار خواهد بود.

احمد محمدی‌زاده با اشاره به این‌که شهید رئیسی دومین رئیس‌جمهور شهید در ایران اسلامی است، افزود: آیت‌الله رئیسی با تلاش‌ها و مجاهدت‌های خود در این دوره دوونیم ساله خدمت به مردم افتخارات کم‌نظیر و گاه بی‌نظیری را در عرصه خدمت‌رسانی به ملت و نگاه و توجه به مردم به‌دست آورد.

او اضافه کرد: او یک رئیس‌جمهور مردمی بود و همه وجودش، افکار و تفکرش در اطاعت از امام و رهبری نظام و خدمت به مردم بود؛ او برای خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناخت.

رئیس‌جمهور قرار بود خرداد به استان بوشهر سفر کند

استاندار بوشهر به اشاره به این‌که رئیس‌جمهور دولت سیزدهم سه بار به استان بوشهر سفر کرد، گفت: بنا بود سفر چهارم آیت‌الله رئیسی به استان بوشهر در خرداد امسال برای افتتاح چند طرح مهم اقتصادی انجام شود.

محمدی‌زاده بیان کرد: او شخصیتی واقعاً بی‌نظیر داشت و اسم دولتش را دولت مردمی و انقلابی برگزیده بود؛ به تعبیر رهبر انقلاب، او رئیس‌جمهوری جهادی مردمی، ساده‌زیست و بدون تشریفات در کنار مردم در دل مردم در جمع مردم بود.

او ادامه داد: در سفر‌هایی که در استان بوشهر و نشست‌های پایتخت در خدمت ایشان بودم، از نزدیک می‌دیدم که تا چه اندازه این فرد وفادار به این نظام، آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری نظام بود و امیدوارم که امام رضا (ع) که صاحب این مملکت و نظام است، شهادت آیت‌الله رئیسی را برای این مردم و کشور جبران کند.

امور کشور و استان متوقف نمی‌شود

استاندار بوشهر در پاسخ به این پرسش که بر پایه قانون اساسی در چنین شرایطی تا ۵۰ روز آینده باید انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شود و در این مدت روند کار‌ها در استان به چه صورت خواهد بود، گفت: قطعاً دشمنان اسلام، انقلاب و مردم ما به‌دنبال این هستند که در این وضعیت پیش آمده، روند جاری کار‌ها در کشور کُند شود؛ اما پیشبرد امور که در بخش‌های عمران و اقتصاد که روزانه در کشور در حال انجام است، هرگز متوقف شود.

احمد محمدی‌زاده افزود: همه ما مسئولان در استان بوشهر در کنار برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله رئیسی، درکنار هم متحد و منسجم باید روند پیشرفت کشور را دنبال کنیم.

او با اشاره به این‌که ما دو کارگروه اصلی در استان داریم که مسائل استان را مدیریت می‌کنند، اضافه کرد: یکی شواری تأمین استان که مسئول تأمین امنیت داخلی و امنیت مرز‌های جغرافیایی است و این شورا نشست‌های خود را دیشب برگزار کرده و بر امور امنیتی نظارت دقیق و کاملی دارد؛ و دیگری شورای اداری، که مسئول خدمات‌دهی به مردم و مسئول پیشبرد طرح‌های عمرانی و اقتصادی است، که این شورا هم باید به‌جد به کار خود ادامه دهد و امروز عصر تشکیل جلسه خواهد داشت تا در روند خدمت‌گذاری به مردم و در روند پیشرفت عمران و اقتصاد استان اختلالی ایجاد نشود و با سرعت معقول و مطلوب کار‌ها به‌پیش رود.

استاندار بوشهر در پایان گفت: حمایت مردم مانند همیشه پشتوانه خدمت مسئولان خواهد بود؛ ان شاءالله با رهبری رهبر انقلاب از هرگونه اختلال کوچکی در کار‌های کشور جلوگیری خواهیم کرد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار