شهردار هادی‌شهر با بیان اینکه پروژه پل دوم هادی‌شهر از بهمن 92 به‎دلیل عدم تأمین اعتبار متوقف شده بود، گفت: با پیگیری انجام‌شده و تأمین اعتبار مورد نظر به‌زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه هستیم.
کد خبر: ۱۱۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 25 October 2015
محمدجواد اسماعیل‌تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان بابلسر، اظهار کرد: هادی‌شهر، شهری است با جمعیتی حدود 8 هزار نفر با وسعت 550 هکتار که در پنج کیلومتری سواحل خزر واقع شده و در مسیر ارتباطی شهرهای بابل، بابلسر، فریدونکنار و آمل قرار دارد.
وی با اشاره به وجود آب‌بندان 100 هکتاری و چشم‌انداز زیبا به همراه زمین‌های شالیزاری، باغ، مرکبات و استقرار 40 واحد تولیدی، خدماتی و گردشگری، افزود: هادی‌شهر این ظرفیت که با برنامه‌ریزی، توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری به‌سوی توسعه گام بردارد.
شهردار هادی‌شهر تصریح کرد: با احیای سازمان مدیریت، برنامه‌ریزی و نگاه برنامه محور دولت تدبیر و امید، تهیه و تدوین سند چشم‌انداز برای توسعه شهر از اولویت اصلی شهرداری است.
این مسئول افزایش سرانه فضای سبز و فضای پارک، بهبود و ارتقای کمی و کیفی خدمات شهری، ساماندهی آب‌های سطحی، ساماندهی حریم رودخانه بابل‎رود، توسعه محور اتوبان و جاده سپاه دانش و بهسازی خیابان‌های واقع در بافت فرسوده با اولویت تعریض و آزادسازی را از جمله اهداف این شهرداری دانست.
اسماعیل‌تبار با اشاره به اهم پروژه‌های خود در این شهرداری با بیان اینکه زیرسازی جاده سپاه دانش در محدوده شهر به‌طور کامل اجرا و آسفالت ضلع شرقی آن انجام شده است، خاطرنشان کرد: در صورت مساعدت در تأمین قیر یارانه‌ای آسفالت ضلع غربی به‌زودی اجرا می‌شود.
وی با اشاره به احداث پل دوم هادی‌شهر، بیان کرد: پروژه پل دوم هادی‌شهر که از بهمن 92 متوقف شده بود، در حال حاضر با انتخاب پیمانکار جدید روند خوبی پیدا کرده که به‌زودی شاهد افتتاح این پروژه بزرگ هستیم.
شهردار هادی‌شهر عدم بازگشایی سه‌راهی میربازار را یکی از مهم‌ترین معضلات این شهر دانست و تصریح کرد: با وجودی که بیش از 13 سال پیگیر بازگشایی سه‌راهی میربازار هستیم، با وجود پیگیری‌های انجام‌شده، با وجود وعده وعیدها، دستورات شفاهی و کتبی که مسئولان ذی‌ربط دادند اما تاکنون هیچ‌گونه اقدامی درباره بازگشایی آن انجام نشده است.
اسماعیل‌تبار بیان کرد: همچنین در زمان سرپرستی بنده در شهرداری، در پاییز 92 مطالعات فاز یک طرح بازگشایی سه راهی میربازار کلید خورد و با پیگیری شهردار فقید هادی‌شهر، زنده‌یاد نیازی این طرح در سال 93 به تصویب شورای ترافیک استان رسید.
وی با بیان اینکه در حال حاضر قرارداد مطالعات فاز دو و تکمیلی این پروژه منعقد شده است، گفت: امید است از محل منابع  ملی یا استانی اعتبارات این طرح تأمین شود تا با تصویب نهایی این طرح که تأثیرات شهری و بین‌شهری آن در توسعه منطقه و شهرستان غیرقابل انکار است، خواسته به حق مردم منطقه محقق شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار