کد خبر: ۱۱۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 25 October 2015

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری درباره برجام بر لزوم پرهیز از تندروی در این زمینه تاکید کرد و گفت که جریانات سیاسی باید در این زمینه زیر پرچم رهبری قرار گیرند.

صفر نعیمی رز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: کشور ما یک کشور اسلامی و نظام ما نظام مقدسی به نام جمهوری اسلامی است که مرهون خون شهیدان و ایثارگران است و مهمتر اینکه کشور ما دارای رهبری فرزانه، اندیشمند و آشنا به علوم و فنون زمان است و همه فرمایشات و رهنمودهای ایشان برای ملت و کارگزاران مقام فصل الخطاب است.

وی با تاکید بر لزوم تبعیت از فرمایشات رهبری اظهار کرد: همه ما باید فرمایشات ایشان را فصل الخطاب قرار دهیم، انسجام داشته باشیم، تفرقه را کنار بگذاریم و از جریان سازی‌ها دست بکشیم و نهایت سعی خود را به کار ببندیم که فرمایشات ایشان محقق شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس ادامه داد: مذاکرات هسته‌ای 22 سال به طول انجامیده و اکنون به مرحله امضا و اجرای توافق رسیده است. در چنین شرایطی هر کس ممکن است یک نظر شخصی داشته باشد، اما فرمایش آقا واجب الاطاعت است و همه باید از آن پیروی کنند. رهنمود ایشان به ویژه در این برهه می‌تواند راهگشای همه مسائل و مشکلات کشور و حتی مسلمین باشد.

نعیمی‌رز با تاکید بر ضرورت پرهیز از تندروی‌ها در مورد برجام خاطر نشان کرد: آنهایی که تندروی می‌کنند باید خود را تابع ولایت ببینند. البته تا زمانی که مطلبی از سوی رهبری عنوان نشده شاید عده‌ای بر اساس سلیقه خود رفتار کنند، اما وقتی ایشان اعلام موضع کردند هر جریانی اعم از اعتدالیون و افراطیون باید زیرپرچم رهبری قرار گیرند، همسویی و همنوایی کنند و همدل و همزبان باشند تا کشور آسیبی نبیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار