مدیر گمرک بندردیر استان بوشهر گفت: در شش ماه نخست امسال یکهزار و 731 تن کالا از گمرگ این بندر به خارج کشور صادرشده است که 93درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نشان می دهد.
کد خبر: ۱۱۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 25 October 2015
تابناک بوشهر: محمد حسن سلیمانی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ارزش کالاهای صادرشده یک میلیون و 537هزار و 623 دلار است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش نیز 462 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه گمرک بندردیر از لحاظ صادرات کالا در استان از جایگاه خوبی برخوردار است، اظهارکرد: گچ ساختمانی، کاه، علوفه، تره بار، پیاز، سیب زمینی و هندوانه از کالاهای صادرشده از این گمرک است.

مدیرگمرک بندردیر ادامه داد: همچنین در شش ماه نخست امسال سه هزار و 100تن کالا از طریق گمرک بندردیر وارد کشور شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظردرآمدی 18.5 درصد، ارزشی 12 درصد و از نظر وزنی20 درصد رشد داشته است.

وی گفت: عمده کالاهای واردشده ظروف شیشه ای، لوازم یدکی خودرو سبک و سنگین، فندک، لوازم آشپزخانه، ابزار، لاستیک و دیگر کالاهاست.

سلیمانی گفت: در دولت تدبیر و امید و با توجه به تاکیدهای رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران بر صادرات غیرنفتی، این گمرک نسبت به سال قبل از رشد بسیار خوبی برخوردار است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار