مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در مجموع 5 هزار و 300 قرارداد منعقدشده سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی این استان بیش از 3 هزار هکتار زمین واگذار شده است.
کد خبر: ۱۱۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 26 October 2015
تابناک فارس به نقل از فارس:علی صداقت‌پور اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری 243 قرارداد با سرمایه‌گذران برای ایجاد واحدهای جدید صنعتی منعقدشده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد 30 درصدی در تعداد قراردادها برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از این قراردادهای منعقدشده حدود 70 هکتار زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس تصریح کرد: در راستای تحقق سیاست‌ها و رویکرد دولت تدبیر و امید مبنی‌بر حمایت از سرمایه‌گذاران و اجرای بسته‌های حمایتی جدید از بخش تولید و توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی این روند رو به رشد در ماه‌های آینده نیز تداوم خواهد داشت.

صداقت‌پور با اشاره به اینکه وجود زیرساخت‌ها در 60 شهرک و ناحیه صنعتی، فارس در زمینه تعداد شهرک‌های صنعتی در حال واگذاری رتبه دوم را به خود اختصاص داده است، افزود: فضای این استان بیشتر از هر زمان دیگر مهیای استقبال در جذب سرمایه‌گذاران است و در این راستا مدیران شهرک‌های صنعتی در شهرستان‌ها باید از این فرصت استفاده مطلوب کنند.

وی بیان داشت: در حال حاضر 2 هزار و 246 واحد صنعتی تولیدی در شهرک‌های صنعتی فارس با سرمایه‌گذاری بیش از 15 هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در حال فعالیت بوده که در این واحدها برای 28 هزار و 549 نفر اشتغال ایجاد شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار