آقایان چاره کار این نیست؛
در حالیکه انتظار می رفت مسئولین به فکر چاره کار بوده و برای حل مشکلات مردم شهرهای مختلف استان به فکر تدبیر و چاره باشند همچنان شاهد آنیم که در استان و در شهرهای بزرگ و کوچک شهروندان با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.
کد خبر: ۱۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹ 09 March 2015
در حالیکه بسیاری از شهرهای مازندران با مشکل کمی آب و حتی قطعی آب در ایام مختلف سال روبرو هستند این بار نیز مسئولین شرکت آبفای شهری مازندران در اطلاعیه ای از مردم خواستند به منظور جلوگیری از قطع و یا کمبود آب ، شهروندان شست و شوهای خانگی پایان سال خود را تا 25 اسفند به پایان برسانند.
به گزارش تابناک مازندران بارها و بارها مشکل کمبود و قطعی آب در استان مازندران مورد انتقاد شهروندان ،نمایندگان مجلس،ائمه محترم جمعه،رسانه ها و ... قرار گرفته و در حالیکه انتظار می رفت مسئولین به فکر چاره کار بوده و برای حل مشکلات مردم شهرهای مختلف استان به فکر تدبیر و چاره باشند همچنان شاهد آنیم که در استان و در شهرهای بزرگ و کوچک شهروندان با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.
این مشکل که در ایام قبل از عید و همچنین حضور میلیونی مسافران در زمان تعطیلات نوروزی در استان زحمت هایی را در سال های گذشته برای مردم در پی داشته این روزها باز خود را نشاان داده تا آنجا که آبفای شهری مازندران در اطلاعیه ای از مردم استان خواسته به منظور جلوگیری از قطع و یا کمبود آب و بهره‌مندی تمامی مشترکان از آب شرب کافی، شهروندان شست وشوهای خانگی پایان سال خود را تا 25 اسفند به پایان برسانند.
اگر چه اطلاع رسانی از این قبیل به شهروندان در جای خودش خوب است اما خوبتر آن است که مسئولین این اداره کل به فکر چاره کار بوده و برای حل درست این مساله برنامه ریزی کنند تا این چنین شاهد انتقاد از کمی آب در شهرهای مازندران نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار