مدیرکل پزشکی قانونی اعلام کرد:
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از افزایش 59 درصدی مرگ و میر ناشی از مسمومیت در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 27 October 2015
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از افزایش 59 درصدی مرگ و میر ناشی از مسمومیت در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

دکتر اَرتین کمالی در گفتگو با تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در مدت مذکور 18 زن و 68 مرد بر اثر مسمومیت جان خود را از دست داده اند، و این در حالی است که تعداد فوت شدگان در مدت مشابه سال 93، طبق آمار 15 زن و 39 مرد بوده است.

وی خاطرنشان ساخت: بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف دارو 12 زن و 47 مرد، مسمومیت با گاز منوکسید کربن یک زن و 4 مرد، مسمومیت ناشی از قرص برنج 3 زن و 7 مرد، مسمومیت بر اثر سموم جونده کش 2 زن و یک مرد، مسمومیت ناشی از سموم دفع آفات 6 مرد و در مجموع 86 نفر در شش ماهه نخست سال 94 فوت شده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تصریح کرد: در سال 93 و 94 هیچگونه تلفاتی در سایر موارد ناشی از مسمومیت با مواد غذایی، گیاهان سمی و همچنین بر اثر گزیدگی نداشته ایم.

کمالی به مرگ و میر ناشی از سؤمصرف مواد مخدر اشاره داشت و افزود: از آنجا که مسمومیت ناشی از مواد مخدر بصورت آگاهانه و افراط فرد معتاد در مصرف رخ می دهد، آمار آن نیز از سایر مسمومیت ها که کاملا اتفاقی بوده است، جدا در نطر گرفته می شود.

وی عنوان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری، 6 زن و 55 مرد و در مدت مشابه سال قبل 5 زن و 66 مرد بر اثر سؤمصرف مواد مخدر جان خود را از دست داده اند، و کاهشی 15 درصدی را بدنبال داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار