رئیس اداره ورزش و جونان شهرستان دنا در پیامی کسب مدال نایب قهرمانی ورزشکار دومیدانی کار ایران در مسابقات جهانی قطر را تبریک گفت
کد خبر: ۱۱۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 27 October 2015
رئیس اداره ورزش و جونان شهرستان دنا در پیامی کسب مدال نایب قهرمانی ورزشکار دومیدانی کار ایران در مسابقات جهانی قطر را تبریک گفت.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد شادمان گودرزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا در پیامی کسب سومین مدال کاروان ورزشی ایران توسط سامان پاکباز را تبریک گفت.

در این پیام گودرزی ضمن ابراز خرسندی از این موفقیت بزرگ اعلام کرد؛ بار دیگر این ورزشکار ملی با موفقیتی دیگر در عرصه بین المللی، جامعه اسلامی و ورزشی کشور را شاد کرد.
در ادامه آمده است فرزند غیور مهین عزیزمان در آستانه شهادت سرور و سالار شهیدان افتخاری دیگر آفرید و با حمایتها و امکانات محدود توانست در جهان خوش بدرخشند که امیداوریم با موفقیت در مسابقات پارالمپیک 2016 کلکسیون اقتخار آفرینی های خود را کامل کند.
درپایان این افتخار و غرور آفرینی پاکباز را به این ورزشکار تلاشگر ،خانواده وی ، جامعه ورزشی شهرستان و مردم قدر شناس شهرستان دنا تبریک عرض نموده و برای این ورزشکار ملی آرزوی توفیق روز افزون دارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار