دو خبرانه تابناک گیلان (18+) ؛
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که هجدهمین بسته دو خبرانه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.
کد خبر: ۱۱۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 27 October 2015
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که هجدهمین بسته دو خبرانه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.


تذکرات امروز نماینده لاهیجان به وزرای روحانی

به گزارش تابناک گیلان، محمد دهقان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 5 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد که تذکرات تنها نماینده گیلانی به مقامات دولتی را اشاره می کنیم:

ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تسریع در اتمام تکمیل مجتمع فرهنگی هنری قیام لاهیجان و به وزیر ورزش و جوانان در خصوص تسریع در تکمیل مجموعه ورزشی تختی لاهیجان و به وزیر راه و شهرسازی درباره تسریع در آسفالت راه‌های روستایی این منطقه و تسریع در تکمیل محور سراوان-سنگر و سیاهکل تذکر داد.



82 نفر امسال در گیلان غرق شدند

به گزارش خبرگزرای صدا وسیما مدیرکل پزشکی قانونی گیلان امروز گفت: 50 نفر از این افراد در خارج از طرح سالم سازی دریا و 32 نفر هم در رودخانه ، استخرکشاورزی ، کانال و چاه جان خود را از دست دادند.
مهدی قربانی افزود : اگرچه آمار امسال غرق شدگان دردریای خزر در مقایسه با پارسال 19 درصد کمتر نشان می دهد اما آمار غرق شدگان در رودخانه، استخر ، کانال و چاه 33 درصد بیشتراست.
وی گفت : سن بیشترافراد غرق شده در گیلان بین 11تا30 سال بود.

مدیرکل پزشکی قانونی گیلان افزود : بیشترین آمار غرق شده ها به ترتیب مربوط به شهرستان های بندرانزلی و رشت بوده اند.
مهدی قربانی اعلام کرد : بیشترین آمارغرق شدگان در گیلان در ماه های تیر و مرداد وکمترین آمار غرق شدگان در ماه شهریور ثبت شد.

وی گفت : 58 درصد از افراد غرق شده در گیلان بومی بودند.
تابستان امسال 50 طرح سالم سازی دریا در گیلان فعال شد.



روایتی از یک کلبه ترسناک در انزلی

تابناک گیلان: مدتی است که تصاویر و متونی از کلبه وحشت در نزدیکی بندر انزلی در گروه های تلگرامی دست به دست می شود که روایتی وحشت ناک را به تصویر می کشند. متن بدون روتوش این پیام به شرح زیر آمده است:

در قسمت غرب، جنگلی بسیار زیبا و فوق العاده وجود دارد ولی برای تاریکی شب اصلا جای مناسبی نیست. جنگلی که تو شب به گفته شاهدان عینی سرو صداهای زیادی داره و در قسمت شرقی روستا که به محض ورود متوجه می شید که تنفس مقداری سخت میشه و هوا سنگین میشه. حالا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وحشت از کلبه ای در دل انزلی + تصاویر

در قسمت بیرونی این روستا خونه متروکه ای وجود داره که میگن هر کس 1 شب رو تا صبح توش طاقت بیاره ارواح، اون شخص رو ثروتمند میکنن.

مردم جرات نزدیک شدن به این محل رو ندارند. اولین بار درسال 1365 یعنی 29 سال پیش 4 پسر دانشجو سعی میکنن شهامتشون رو محک بزنن و یک شب اونجا بمونن 2 نفر همون سر شب فرار میکنن و اما  2نفر دیگه و 1 نفر دیوانه شد و دیگری سکته کرد و در جا مرد.

البته 2 نفری که فرار کردن هم حال خوشی ندارن با این مرگ و با این داستان تلخ درب اون خونه پلمپ شد ولی این پایان ماجرا نبود... 4سال بعد این بار 3 دختر دانشجو که سعی داشتن به بقیه ثابت کنن از هیچ چیز نمی ترسن تصمیم گرفتن از پشت خونه و مخفیانه وارد خونه بشن که این بار هم حادثه ای وحشتناک در انتظار بود.

وحشت از کلبه ای در دل انزلی + تصاویر

2 روز بعد دختری رو در300 متری اون خونه توی جنگل پیدا میکنن که داخل درختی پنهان شده بود و از ترس میلرزید و با انگشت خونه رو نشون میداد پلمب شکسته شد و در کمال تاثر جسد 2 دختر بیچاره پیدا شد و علت مرگ هر دو سکته و مرگ آنی بود چشمان هر 2 باز و به یک نقطه خیره شده بود و دختر سوم که زنده مانده بود 4 روز بعد خودکشی کرد تا این قصه تلخ پایان تلخ تری داشته باشد.

وحشت از کلبه ای در دل انزلی + تصاویر

بعد از این ماجرا اطراف اون خونه تخلیه و توسط پلیس اون هم از راه دور به شدت کنترل میشه و هیچ کس حق نزدیک شدن به این خونه رو نداره!



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
خوب جناب تابناک... پیگیری صحت و سقم این کلبه ترسناک مزخرف که کاری نداشت - آدرس بدید خودم برم و عکس بگیرم براتون...
خدایی خبرنگار این قدر تنبل که شایعه پخش کنه و پیگیری هم نکنه
وا اسفا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار