مدیرسازمان تعاون روستایی استان هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۵ هزار تن آرد روستایی در این استان بین روستائیان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۱۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 28 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، سیروس اسدپور اظهار داشت: از ابتدای امسال میزان ۲۵.۵ هزار تن آرد خبازی و خانه‌پزی توسط شبکه تعاون روستایی در تمام روستاهای این استان توزیع شده است. از این میزان ۱۸ هزارتن آرد خام روستایی و ۷.۵ هزار تن آرد خبازی در بین نانوایان توزیع شده است.
 
اسدپور بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده این آردها توسط  ۵ اتحادیه شهرستانی و ۵۸ شرکت تعاون روستایی تحت پوشش آن، در روستاها توزیع شده است.
 
وی تصریح کرد: در راستای خدمات‌رسانی به روستائیان و کشاورزان و همچنین براساس وظایف محوله سازمان تعاون روستایی، شبکه تعاون در سطح شهر و روستاها اقدام به توزیع آرد و کالاهای اساسی می‌کند.
 
مدیر سازمان تعاون روستایی استان هرمزگان با بیان اینکه عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند، اعلام کرد: خدمات رسانی به کشاورزان و روستائیان از مهم‌ترین فعالیت‌های شبکه تعاونی روستایی استان هرمزگان محسوب می‌شود.
 
اسدپور ادامه داد: شبکه تعاون روستایی هرمزگان بیش از ۲۰۰ واحد فروشگاه مصرف روستایی را در روستاهای استان بصورت فعال دارد.
 
وی، هدف از توزیع آرد بین روستاییان را ارایه خدمات بهتر و در راستای حمایت از روستاییان دانست و افزود: از مهمترین مزایای این اقدام تعاونی های روستایی، کاهش رفت و آمد روستاییان، صرفه جویی در وقت و هزینه است.
 
تعاون روستایی استان هرمزگان دارای ۱۳۵ تشکل با ۱۴۰هزار نفر عضو شامل ۶۵ اتحادیه وشرکت تعاونی روستایی، ۲۱ شرکت تعاونی تولید، ۳۲ شرکت تعاونی کشاورزی و زنان ، ۱۳ نظام صنفی و ۹ تشکل خبرگان کشاورزی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار