فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و انهدام یک باند مواد مخدر در این شهرستان که در سراسر استان مازندران فعالیت داشت، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 28 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان ساری به نقل از پایگاه خبرگزاری پلیس، ولی‌الله گنجیان‌مقدم گفت: در اجرای طرح پاک‌سازی مناطق آلوده به مواد مخدر و دستگیری عاملان افیونی، مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل از فعالیت یک باند مواد مخدر که به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سراسر استان فعالیت داشت، با خبر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: با اطلاع از فعالیت این باند تحقیقات تکمیلی در این زمینه آغاز شد و مأموران موفق به شناسایی اعضای این باند به نام‌های ستار ـ ک، حسین ـ م و ماه‌پری ـ گ شدند که در شهرستان آمل و شهرهای همجوار فعالیت می‌کردند.
گنجیان‌مقدم تصریح کرد: بعد از انجام کارهای اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضایی، متهمان که با یک دستگاه خودروی پراید قصد انتقال مواد مخدر از یکی از استان‌های شمالی به شهرستان آمل و شهرهای همجوار را داشتند، شناسایی شده و در اقدامی عملیاتی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی آمل خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی متهمان پنج کیلوگرم تریاک کشف کردند.
گنجیان‌مقدم اعتیاد را سر منشأ بسیاری از جرائم دانست و گفت: جرائم متأثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده‌ها، ضرر و زیان مالی به جامعه بوده که تنها بخشی از پیامدهای این پدیده شوم به شمار می‌روند. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار