فرماندار شهرستان نمین گفت: ۹ کمیته تخصصی استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان نمین تشکیل شده و تا قبل از ایام نوروز به خدمات‌رسانی به مسافران می‌پردازند.
کد خبر: ۱۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰ 09 March 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمهدی جوادی در جلسه نشست مشورتی دهیاران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان نمین اظهار داشت: تعطیلات نوروزی بهترین فرصت برای معرفی شهرستان نمین و به ویژه مناطق روستایی این شهرستان به مسافران و گردشگران است که باید با برنامه‌ریزی مناسب این کار انجام شود.

وی با تشریح استعدادها و ظرفیت‌های گردشگری شهرستان نمین بیان کرد: برای جلب و جذب بیشتر گردشگران و مسافران به شهرستان نمین و مناطق مختلف روستایی آن باید برنامه‌های استقبال در نظر گرفته شده و از طریق این برنامه‌ها زمینه‌ساز جذب و ماندگاری بیشتر گردشگران شویم.

فرماندار شهرستان نمین از تشکیل 9 کمیته استقبال در شهرستان نمین خبر داد و افزود:‌ این کمیته‌ها برای خدمات‌رسانی مطلوب و شایسته به مسافران و گردشگران فعالیت خود را قبل از آغاز سال جدید و مسافرت‌های نوروزی شروع می‌کنند تا شاهد نارسایی و نقص در روند خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان نباشیم.

جوادی با بیان اینکه عملکرد دهیاری‌های شهرستان در امر خدمات‌رسانی و استقبال از مسافران نوروزی بعد از تعطیلات ارزیابی می‌شود، تصریح کرد:‌ دهیاری‌های فعال در این زمینه که بتوانند سبب جلب و جذب بیشتر گردشگران شده و زمینه خدمات‌رسانی مطلوب و شایسته را برای آنها فراهم آورند به نحو شایسته‌ای تجلیل می‌شوند.

وی از واریز مبلغ قابل توجه به حساب دهیاری‌ها در سال 93 خبر داد و گفت: انتظار می‌رود این اعتبارات واریزی براساس قانون که 60 درصد عمرانی و 40 درصد جاری بوده هزینه شود تا شاهد عمران و آبادانی در مناطق روستایی شهرستان و بهره‌مندی بیشتر اهالی این مناطق از امکانات به وجود آمده باشیم.

فرماندار شهرستان نمین با تاکید بر امر دستگیری از نیازمندان در ایام عید اظهار کرد: در این زمینه باید با دعوت از افراد خیر منطقه که ساکن در مناطق مختلف کشور بوده و از تمکن مالی مناسبی برخوردار هستند به منطقه زمینه کمک‌رسانی و دستگیری آنها از نیازمندان و افرد بی‌بضاعت منطقه در ایبم عید فراهم شود تا بتوانند سال خوبی را آغاز کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار