مدیر عامل شرکت توزیع گاز ایلام:
مدیر عامل شرکت توزیع گاز ایلام گفت: به غیر از مشترکان ساکن در روستای سلطان آباد از توابع بخش چوار شهرستان ایلام، گاز دیگر نقاط استان که دارای شبکه توزیع هستند، وصل است.
کد خبر: ۱۲۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 30 October 2015

 مدیر عامل شرکت توزیع گاز ایلام گفت: به غیر از مشترکان ساکن در روستای سلطان آباد از توابع بخش چوار شهرستان ایلام، گاز دیگر نقاط استان که دارای شبکه توزیع هستند، وصل است.

به گزارش تابناک ایلام، روح الله نوریان روز جمعه اظهار کرد: گاز منطقه هانیوان شهر ایلام هم که بخاطر بارش شدید باران و وقوع سیل به منظور حفظ ایمنی ساکنان این منطقه قطع شده بود، شب گذشته به مدار برگشت و اکنون مردم این منطقه نیز از نعمت گاز برخوردار هستند.
وی افزود: شبکه گاز مشترکان روستای سلطان آباد به علت اینکه در حاشیه رودخانه قرار دارند و آب خروشان ناشی از وقوع سیل شبکه گازرسانی به این منطقه را تخریب کرده، قطع است.
نوریان تاکید کرد: از بخشداری چوار خواسته شده نسبت به تامین و توزیع سوخت جایگزین برای اهالی این روستا تا زمان ترمیم خط انتقال و اتصال دوباره به شبکه گاز، اقدام کند.
وی در خصوص زمان لازم برای رفع این مشکل یادآور شد: تا زمانیکه آب رودخانه فروکش نکند، امکان ترمیم و بهسازی شبکه های توزیع گاز به این روستا وجود ندارد چرا که سیل باعث تخریب تنها پل دسترسی به این روستا هم شده است.
نوریان با بیان اینکه سیل به تاسیسات و راه های اختصاصی ایستگاه ها و شبکه های گاز این شرکت در نقاط مختلف استان ایلام نیز خسارت هایی وارد کرده است، گفت: در برخی نقاط همچون لومار و ملکشاهی پوشش های شبکه تخریب شده اما وضعیت تحت کنترل ماموران شرکت قرار دارد.
وی افزود: هدف و تلاش اصلی شرکت گاز در مقطع کنونی حفظ شبکه و پایداری فشار گاز است و ماموران شرکت در حال مقاوم سازی شبکه هایی هستند که سیل پوشش آنها را تخریب کرده است.
میزان بارش باران در شهر ایلام در 72 ساعت گذشته به 324 میلی متر رسید که موجب بروز سیل در بیشتر نقاط استان و به ویژه شهر ایلام شد و بیش از شش هزار میلیارد ریال خسارت به بیش از 20 هزار واحد مسکونی، تجاری، یک هزار دستگاه خودرو، تاسیسات و زیرساخت های ارتباطی وارد شده است./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار