رئیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از ثبت 4 هزار و 166 فقره انواع تخلف رانندگی توسط مأموران پلیس راهور استان طی هفته گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 31 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا رضایی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی هفته گذشته 28 فقره تصادف در معابر درون شهری خراسان جنوبی وقوع یافته است.
وی با بیان اینکه خوشبختانه با رعایت قوانین و مقررات از سوی هم‌ استانی‌ها شاهد وقوع تصادفات فوتی در طول هفته گذشته نبوده‌ایم، تصریح کرد: با اظهار تأسف بر اثر تصادفات جرحی در این مدت 39 نفر مجروح شدند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی یادآور شد: طی هفته گذشته علت 32 درصد از مجموع تصادفات در معابر درون شهری استان عدم رعایت حق تقدم و 36 درصد عدم توجه به جلو و مابقی نیز مربوط به سایر علل بوده است.
رضایی از ثبت 4 هزار و 166 فقره انواع تخلف رانندگی توسط مأموران پلیس راهور استان طی هفته گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد 866 فقره جزو تخلفات حادثه‌ساز بوده است.
وی گفت: همچنین در این مدت تعداد 153 دستگاه موتورسیکلت و 12 دستگاه خودرو نیز که دارای راهنمایی و رانندگی بوده‌اند، توقیف شده است.
رئیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: رعایت حق تقدم از عوامل مهم در کاهش حوادث رانندگی است، بنابراین از رانندگان خواسته می‌شود به این امر مهم توجه کافی کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار