معاون شهرداری مشهد:
معاون اداری و مالی شهرداری مشهد گفت: میزان درآمد نقدی شهرداری مشهد در بودجه مصوب امسال 25 هزار و 680 میلیارد ریال است که تاکنون هفت هزار و 100 میلیارد ریال آن محقق شده است.
کد خبر: ۱۲۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 02 November 2015
محمد آذری در نشست خبری در محل سالن جلسات شهرداری مشهد مقدس اظهار داشت: شهرداری مشهد حدود 20 هزار مزدبگیر شامل پرسنل و بخش خصوص دارد که بانک اطلاعات کامل این افراد تهیه شده و برنامه جامع نیروی انسانی شهرداری به‌زودی تدوین و ابلاغ می‌شود.

وی افزود: ساماندهی پلیس ساختمان، فضاها و ساختمان‌های اداری نواحی شهرداری در دستور کار معاونت اداری مالی شهرداری مشهد قرار دارد.

معاون اداری و مالی شهرداری مشهد با بیان اینکه ساماندهی دفاتر اداری نواحی شهرداری مشهد سبب کاهش تدریجی نواحی شهرداری مشهد در سطح شهر می‌شود، گفت: کاهش پیدا می‌کند، عنوان‌کرد: شهرداری مشهد دارای حدود 70 زیر مجموعه می‌باشد که مدیریت و تجهیز منابع و همچنین نظارت بر مصرف این منابع توسط معاونت مالی و اداری انجام می‌شود.

آذری با بیان اینکه سرلوحه فعالیت در شهرداری استفاده صحیح از منابع، برنامه‌ها و سیاست‌های 26گانه ابلاغی مقام معظم رهبری است، عنوان‌کرد: اصلاح ناوگان خودرویی گامی موثر در راستای کاهش هزینه‌های تحمیلی به شهرداری است.

وی گفت: تفاهم‌نامه‌ای با بانک شهر بسته شده است تا هر شهروندی‌که هرگونه بدهی به شهرداری مشهد دارد و یا در حال گرفتن پروانه و پایان‌کار ساختمانی است بتواند بدهی خود را با دریافت وام بدون کارمزد، از یک تا سه سال قسط بندی کند که این مصوبه از هفته آینده اجرایی می‌شود.

آذری از تفریق بودجه سال 93 در مهلت مقرر تقدیم شورای اسلامی شهر خبر داد و افزود: کمیته حسابرسی در شهرداری برای تفریغ بودجه سال 93 در چند هفته آینده تشکیل می‌شود.

معاون اداری و مالی شهرداری مشهد خاطر نشان‌کرد: میزان درآمد نقدی شهرداری مشهد در بودجه مصوب امسال 25 هزار و 680 میلیارد ریال است که تاکنون هفت هزار و 100 میلیارد ریال آن محقق شده است و میزان درآمد نقدی مصوب شهرداری مشهد نسبت به سال‌گذشته از رشد 20 درصدی برخوردار است.

آذری از ادامه تحت پوشش قرار گرفتن بیمه طلایی پرسنل شهرداری خبر داد و گفت: راه‌اندازی صندوق حامی برای حمایت از سلامت پرسنل و صندوق قرض‌الحسنه شهرداری از دیگر تسهیلاتی است که در اختیار پرسنل شهرداری قرار می‌گیرد.

وی بیان‌کرد: علی‌رغم تلاش بسیار پرسنل شهرداری اما حقوق این قشر حدود 27 درصد از سایر کارکنان دولت کمتر است که در این زمینه برای حمایت از کارکنان شهرداری لایحه هم‌سان‌سازی حقوق و مزایای پرسنل شهرداری مشهد با قانون خدمات کشوری به شورای اسلامی شهر ارائه شده است.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار