کد خبر: ۱۲۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 02 November 2015

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: کمیته‌های اصلی و فرعی برگزاری انتخابات در البرز فعال شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الله ملاصالحی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات استان البرز با تأکید بر برنامه‌ریزی‌ها برای حضور پرشور مردم در انتخابات آتی اظهار کرد: مجریان برگزاری انتخابات از آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی باشکوه را دارند.

وی با اعلام اینکه هم اکنون کمیته‌های اصلی و فرعی برگزاری این انتخابات فعال شده است،‌ خاطرنشان کرد: در این راستا 6 کمیته اصلی و فرعی تشکیل شده است که همگی با برگزاری نشست‌ها و جلساتی فعال شده‌اند.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار البرز ادامه داد: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان البرز آزمون‌هایی برگزار شد که نتیجه این آزمون نشان دهنده آمادگی عوامل اجرایی این استان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و مردمی است.

ملاصالحی افزود: مجریان برگزاری این انتخابات باید با فراهم کردن بسترهای حضور حداکثری مردم زمینه حضور بیش از پیش مردم را در پای صندوق‌های رأی فراهم کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که با تلاش مجریان برگزاری این انتخابات شاهد حضورحداکثری مردم در انتخابات آتی باشیم.

در ادامه این نشست استاندار البرز نیز با تأکید بر فراهم کردن زمینه های حضور حداکثری مردم در انتخابات 94 گفت: هم اکنون اقدامات بسیار موثری برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و اثرگذار در استان البرز انجام شده است.

سیدحمید طهایی افزود: اعضای ستاد کمیته‌های انتخابات نیز مشخص شده‌اند که لازم است این افراد با ارتقای آگاهی خود،‌زمینه حضور مردم را در پای صندوق‌های رأی فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار