تجمع مردمی در حمایت از روحانی آمر در 30متری جی؛
در پی تذکر یک روحانی به شخصی که پیراهن مشکی به تن سگش کرده بودند متاسفانه شخص مورد نظر با توهین به ایشان، همراه با اعضای خانواده خود اقدام به ضرب و جرح این روحانی می کنند.
کد خبر: ۱۲۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 02 November 2015
به گزارش تابناک تبریز،در جریان توهین های مکرر عده ای جاهل که ملعبه دست شبکه های ماهواره ای می باشند، در عصر عاشورای امسال در حوالی محله 30 متری جی تهران شخصی ملبس به لباس روحانیت که برای سخنرانی مراسم خیمه سوزان در حال رسیدن به محل مراسم بود با دیدن یک سگ که پیراهن مشکی در بدنش کرده بودند مواجه می شود. با دیدن این صحنه و بر حسب انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر اقدام به تذکر لسانی به صاحب سگ می کند که متاسفانه شخص مورد نظر با توهین به ایشان، با همراهی اعضای خانواده خود اقدام به ضرب و جرح روحانی می کند و او را مجروح می نمایند که وی هم اکنون در بیمارستان بستری می باشد. ضمناً زمان وقوع این حادثه همسر روحانی همراه ایشان بوده که این برخورد موجب تالم شدید ایشان نیز می شود ، ظاهرا متهمین توسط مامورین نیروی انتظامی بازداشت می شوند.

در پی اهانت به عزای حسینی و هتک حرمت به روحانیت، در منطقه 30 متری جی تهران، تجمع مدافعان امر به معروف و نهی از منکر روز جمعه 8 آبان 1394 بعد از نماز عشاء در انتهای بزرگراه یادگار امام- 30 متری جی- چهار راه امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار