فرماندار دشتستان خبر داد
فرماندار دشتستان از فعال کردن کمیته‌های پسماند در 6 بخش شهرستان دشتستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 04 November 2015
تابناک بوشهر: ارسلان زارع اظهار داشت: توجه به بهداشت و سلامت در جامعه امری لازم و ضروری است و مسئولان استانی و کشوری در دولت یازدهم تلاش زیادی برای تحقق این مهم داشته و دارند.

وی افزود: کاهش چشمگیر هزینه‌های درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی موجبات رضایتمندی اقشار مختلف جامعه به ویژه افراد کم‌بضاعت و بی‌بضاعت شده و امروز هیچکس به خاطر مشکلات مالی در زمینه درمان با مشکل مواجه نیست.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: رسیدگی به مردم در مناطق شهری و روستایی و کاهش مشکلات بهداشتی و تلاش برای بهبود زیرساخت‌های بهداشتی مورد تاکید این مجموعه قرار دارد.

زارع تصریح کرد:اجرای دقیق و کامل پروژه قلب سالم از طرح‌های مهمی است که با ابتکار استاندار اجرایی شده و در دشتستان نیز مقدمات کار برای اجرای این پروژه مهم درمانی انجام گرفته است.

وی از اجرای شبکه لوله کشی و آبرسانی به روستاهای فاقد شبکه لوله کشی در دشتستان خبر داد و یادآور شد: امیدوار هستیم این مهم تا پایان سال جاری محقق شود و به اهداف مورد نظر برسیم.

فرماندار دشتستان از فعال کردن کمیته‌های پسماند در 6 بخش شهرستان دشتستان خبر داد و گفت: این مهم به منظور انجام بهداشتی دفع زباله‌ها و پسماند انجام می‌شود که انتظار داریم با موفقیت انجام شود.

زارع همچنین از ساماندهی دستفروشان در شهرهای دشتستان خبر داد و اظهار داشت: برای بهبود وضعیت سلامت و امنیت غذایی در جامعه این اقدام مهم انجام خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار