کد خبر: ۱۲۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵ 05 November 2015

مسئول بسیج سازندگی ناحیه دانشجویی استان البرز گفت: دانشجویان بسیجی این استان در ایام اربعین حسینی (ع) میزبان و پذیرای زائران حرم حسینی (ع) در تنگه چزابه می شوند.

محمدعلی ورمزیاری روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی سیل عظیمی زائران از ایران اسلامی عازم کربلا می شوند.

وی اظهار داشت: به همین منظور اربعین امسال زائران دانشجو از تنگه مرزی چزابه به کربلای معلی اعزام می شوند و جهادگران دانشجوی البرزی در کنار جهادگران بسیج دانشجویی خوزستان نسبت به برپایی ایستگاه های خدمات رسانی به زائران اقدام خواهند نمود.

ورمزیاری افزود: در سال های گذشته زائران بیشتر از مرز مهران تردد داشتند ولی امسال با تدابیر انجام شده از سوی بسیج دانشجویی کشور، دانشجویان زائر در قالب کاروان های منسجم از مرز چزابه به کربلا اعزام شوند.

وی در خصوص نحوه خدمات رسانی به زائران بیان داشت: بر برنامه ریزی های انجام شده با هدف اینکه سهمی در این حرکت عظیم داشته باشیم جهادگران دانشجوی البرزی در کنار جهادگران بسیج دانشجویی خوزستان نسبت به برپایی ایستگاه های خدمات رسانی به زائران اقدام خواهند نمود.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه دانشجویی البرز گفت: از تاریخ سوم آذر ماه به مدت 10 روز با حضور 90نفر از جهادگران دانشجوی این استان یک ایستگاه صلواتی توسط جهادگران دانشجوی البرزی به متراژ یکهزار متر مربع راه اندازی و اماده ارائه خدمات به زائرین محترم خواهد بود.

وی افزود: در این ایستگاه صلواتی غیر از پذیرایی از زائران، امکانات اسکان زائران و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی برای آن ها نیز وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار