دور رفت لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور به میزبانی آمل کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۲۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷ 05 November 2015
به گزارش تابناک مازندران ، دور رفت لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور از صبح امروز در آمل کار خود را آغاز کرد.

هیئت بدمینتون آمل که سال گذشته در نخستین حضور خود در لیگ برتر به جایگاه سوم رسید، به عنوان تنها نماینده مازندران با حریفان روبرو می‌شود.

آملی‌ها در گروه یک مسابقات تیم‌های گاز تهران قهرمان دوره گذشته لیگ برتر و مدافع این عنوان، هیئت بدمینتون آمل، برق شیراز و رامیان گرگان را پیش رو دارند.

این رقابت‌ها از صبح امروز با حضور مسئولان استانی، شهری و نمایندگان فدراسیون بدمینتون در سالن ورزشی شهرک مروارید آغاز شده است که در نخستین دیدار نماینده آمل به دیدار تیم گاز تهران رفته است.

با توجه به انصراف تیم برق شیراز، در دومین دیدار که عصر امروز برگزار می‌شود، نماینده گلستان به دیدار تیم میزبان آمل رفته و در آخرین بازی هم نماینده گلستان مقابل گاز تهران صف‌آرایی می‌کند.

با اعلام فدراسیون بدمینتون قرار شد این رقابت‌ها به مدت دو روز در آمل برگزار شود، ولی با انصراف نماینده استان فارس تعداد سه بازی به مدت یک روز پیگیری می‌شود.

در گروه دوم مسابقات پنج تیم دانشگاه آزاد اسلامی نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، نماینده گنبد، زنجان، سمنان و کرمانشاه به دیدار هم می‌روند که با توجه به حضور بازیکنان دو تیم حاضر این گروه در ترکیب تیم‌های ملی، بازی‌های‌شان در آینده برگزار می‌شود.

 بیستمین و یکمین دوره لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور امسال با حضور 9 تیم در دو گروه چهار و پنج تیمی برگزار می‌شود و از هر گروه دو تیم پس از رقابت در دور مقدماتی راهی مرحله نیمه‌نهایی می‌شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار