گزارش تابناک از روز سخنرانی فیاض زاهد ؛
در پایان گزارش تابناک متذکر میشود که نه در گزارش اول و نه در پاسخ به خبر بازنشری،این مجموعه خبری هیچ دخل و تصرفی نداشته و تنها منتشر کننده آن بوده است و این سایت خبری در مقام تایید و تکذیب هیچ کدام قصد القای موضوعی را نداشته است.
کد خبر: ۱۲۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 07 November 2015
به نقل از منابع آگاه مراسم ۱۳آبان با سخنرانی دکتر فیاض زاهد فعال سیاسی اصلاح طلب در لاهیجان  با حمله عناصر خودسر و نیروهای فشار نیمه تمام ماند.

به گزارش تابناک گیلان و نقل از گیل خبر ، این سخنرانی قرار بود همان روز در دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار شود که ساعاتی قبل از  برگزاری محل آن به تالار اصناف لاهیجان تغییر نمود. جایی که حدود ۵۰ نفر از عناصر خود سر تنها دقایقی پس از شروع سخنرانی این استاد دانشگاه  با سر دادن شعار به سمت تریبون حمله ور شدند و قصد ضرب و شتم و برخورد فیزیکی داشتند که دکتر زاهد با کمک همراهانش از سالن خارج شد و سخنرانی وی با التهاب جو سالن ناتمام ماند.


ماجرای بازنشر یک خبر جنجالی و پاسخ یک بسیجی به تابناک+تصاویر


افراد ناشناس با شعارهائی چون«مرگ بر فتنه گر و مرگ بر منافق» و «فرماندار حیا کن، فتنه گر را رها کن» سعی در ایجاد تشنج برای این سخنرانی قانونی داشتند که با مجوز رسمی از فرمانداری لاهیجان برگزار شده بود. سرانجام در حالی که مخالفین سخنران قصد حمله به وی را داشتند،  افرادی که  در سالن جهت شرکت در مراسم ۱۳ آبان حضور داشتند این فعال ساسی استان را از سالن خارج نمودند.

قطع شدن برق آسانسور محل مراسم ، تصادف سه خودرو و واژگون شدن یک خودرو ال ۹۰ و مصدومیت دو نفر از همراهان سخنران و انتقال آنها به بیمارستان در اثر تصادف در حالی که ظاهرا از صحنه درگیری می گریختند از جمله مواردی است که شاهدین حاضر در صحنه از آن یاد می کنند.

آنچه در بالا خواندیم گزارش یکی از پایگاه های خبری استان بود که تابناک تنها بازنشر کننده آن بود و در مقابل پاسخی داده شد به آنچه ما در گزارش نشر دادیم که با هم می خوانیم:

متاسفم که به این راحتی دروغ انتشار میدید.فیاض زاهدی از زندانیان فتنه 88  و هم عرض با امریکا و تندروهای سیاسی است که کسرایی فرماندار لاهیجان با این سبقه شان برای 13 آبان روز استکبار ستیزی با دهن کجی و توهین به نظام برای سخنرانی دعوت کردند در حالی که جوانان امت حزب الله در سخنرانی ایشون دربرابر توهین به دیدگاه اسلامی درقبال ماکیاولی  پرسشی کردند.

 که با جلوگیری مجری از سوال باعث شد یکی از حضار درخواست کند تا ایشان درباره سابقه سیاسی خود پاسخگو باشد که  بازهم با رفتار نامناسب مجری و هیات همراه مواجه شد تا حضار با این رفتار شروع به شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ امریکا  و مرگ بر فتنه گر کنند که با مخالفت مجریان برگزاری مراسم مواجه شد تا باعث شوند حضار بصورت گروهی و همگانی علیه منافقین شعار سر دهند.


ماجرای بازنشر یک خبر جنجالی و پاسخ یک بسیجی به تابناک+تصاویر


و بعداز آن فیاض زاهدی از سخنرانی سرباز زند و از سالن بیرون روند.در مورد تصادف ماشین بازهم دروغ گفتید چون اولا تصادف در حین سخنرانی و حضور دکتر در سالن اتفاق افتاد دوما ماشین تصادفی جهت حرکتش به سمت محل جلسه بود نه بگونه ای که از آن محل در حال دورشدن باشد و دروغ بزرگتر اینکه اصلا نسبتی با این جریان وجود نداشت..

ضمنا باید فرماندار پاسخگوی رفتار خودش باشد و دلیل از دعوت این مخالف نظام را بیان کند و دلیل مجوز دادن به یک فتنه گر را مشخص نماید و باید با کسانی که این جلسه را برقرار کردند امثال مروج شفاهی و روحانی نماهایی مانند یوسفی برخورد قانونی شود و درخواست این مردم از دادستانی شهرستان برخورد قانونی با این مجوزها و توهین ها به شعور مردمی است و البته جواب مردمی هم جالب بود چون فقط ده نفر به این مراسم آمدند که حامی رفتار این معاند نظام بودند و بقیه مخالف این فتنه گر بودند...

بدون شک این هفته امام جمعه شهر بطور مفصل در خطبه های نمازجمعه به این موضوع میپردازد تا دیدگاه نظام در قبال این سیاسیون معاند با نظام جمهوری اسلامی مشخص شود.

در پایان گزارش تابناک متذکر میشود که نه در گزارش اول و نه در پاسخ به خبر بازنشری،این مجموعه خبری هیچ دخل و تصرفی نداشته و تنها منتشر کننده آن بوده است و این سایت خبری در مقام تایید و تکذیب هیچ کدام قصد القای موضوعی را نداشته است.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار