نماینده مرم آمل در مجلس شورای اسلامی از نظر مساعد وزیر بهداشت برای راه‌اندازی رشته پزشکی در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۲۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 07 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، عزت‌الله یوسفیان در ر جلسه هماهنگی راه‌اندازی دانشکده پزشکی در آمل بیان کرد: در جلسه کارگروهی که با حضور وزیر بهداشت در شهرستان آمل صورت گرفت، موضوع اخذ مجوز رشته‌های پزشکی در واحد آیت اله آملی مطرح شد.
وی با اشاره به نظر مساعد وزیر بهداشت در مان و آموزش پزشکی برای راه‌اندازی رشته پزشکی در واحد آیت‌الله آملی تصریح کرد:  ضروری است که مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برای تحقق این امر اقدامات بعدی را انجام دهند.
یوسفیان با بیان اینکه وزیر بهداشت با راه‌اندازی رشته پزشکی تنها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی موافقت کرده است،اظهار کرد: پیشنهاد و شرط وزیر کمک به بخش درمان شهرستان آمل برای تجهیز و نوسازی یکی از بیمارستان‌های  این شهرستان بوده است.
به گزارش ایسنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل نیز دراین مراسم گفت: نظر وزیر بهداشت در مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی برای تجهیز و نوسازی بیمارستان در آمل است که در این باره می‌توانیم از ظرفیت‌های  مجمع خیرین شهرستان آمل نیز برای تجهیز استفاده کنیم.
احمد منفرد بیان اینکه این موضوع باید به نحوی تخصصی و دقیق‌تر مورد بررسی قرار گیرد، تاکید کرد: قطعا نظر پیشنهادی وزیر به نفع ارتقای بهداشت و درمان شهرستان آمل و هم موجب اخذ مجوز برای  دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار