مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ساخت مسجد بین راهی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با مشارکت بنیاد برکت 20 مسجد بین راهی در متراژ 100 متر مربع در محورها و راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود.
کد خبر: ۱۲۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 09 November 2015
حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در کارگروه ساماندهی نمازخانه‌های بین راهی بر لزوم اختصاص اعتبار برای احداث نمازخانه بین راهی و سرویس بهداشتی تاکید کرد و اظهار داشت: در بسیاری از مکان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ساخت نمازخانه و سرویس بهداشتی لازم و ضروری است که باید این مکان‌ها جانمایی شوند.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، به نقل از فارس مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ساخت مسجد بین راهی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با مشارکت بنیاد برکت 20 مسجد بین راهی در متراژ 100 متر مربع در محورها و راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود.
وی تصریح کرد: این مساجد با همکاری راه‌ و شهرسازی، حمل و نقل و پایانه‌ها، ستاد اقامه نماز استان و میراث فرهنگی ساخته می‌شود که تاکنون جانمایی چند مسیر بین راهی برای ساخت این مساجد مشخص شده است.
این مسئول تصریح کرد: مسیر باشت به گچساران، منطقه دلی‌بجک، منطقه خان‌احمد گچساران، منطقه جو خونه سادات، منطقه تفریحی گردشگری تله‌گاه یاسوج، مسیر باغچه سادات و مسیر یاسوج به اقلید و پاتاوه به دهدشت از مسیرهای بین راهی هستند که در آنها مسجد احداث می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با مشارکت دفتر امور روستایی استانداری و دهیار روستاهای استان، شورای فرهنگی در روستاها با مشارکت امام جماعت، رئیس بسیج روستا و دهیار تشکیل و در خصوص ترویج فرهنگ نماز در روستاها اقدام شود.
همچنین در این جلسه مقرر شد نمازخانه‌ای برای پیست اسکی کاکان یاسوج در نظر گرفته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار