نجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه تبریز به توهین برنامه فیتیله شبکه دو سیما در ساختمان مرکزی این دانشگاه امروز با مجوز قانونی دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 10 November 2015
به گزارش تابناک تبریز، تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه تبریز به توهین برنامه فیتیله شبکه دو سیما در ساختمان مرکزی این دانشگاه امروز با مجوز قانونی دانشگاه برگزار شد. این تجمع که طبق اعلام قبلی و مجوز رسمی دانشگاه برگزار می شد با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و جمع کثیری از دانشجویان در این تجمع حضور پیدا کردند.

دانشجویان حاضر در این تجمع ضمن محکوم کردن این اقدام رسانه ملی خواستار برخورد با عوامل این برنامه شدند و تاکید کردند رسانه ملی باید اقداماتی صورت دهد تا از تکرار چنین برنامه هایی جلوگیری شود.

اعتراض به توهین، درخواست برخورد قاطع با متخلفان و جلوگیری از تکرار چنین مواردی در هر سطحی، انتقاد از تفرقه انگیزی و تاکید بر رعایت قانون در اعلام اعتراضات از جمله موراد مورد توجه شرکت کنندگان در این تجمع بود که در شعارها و بیانیه هایی اعلام شد.

 


مجوز این تجمع به درخواست کانون آذربایجان شناسی دانشگاه تبریز صادر شد که با استقبال طیف های مختلف دانشجویان و تشکل ها مواجه شد.

در این تجمع دانشجویان با سر دادن شعار ها و در دست داشتن پلاکاردهایی اعتراض خود را به اقدام موهن شبکه دو سیما ابراز داشتند. دانشجویان این دانشگاه در شعار ها و دست نوشته های خود خواستار جلوگیری از سو استفاده و تفرقه افکنی سودجویان شدند. 

 


نماینده کانون آذربایجان شناسی دانشگاه تبریز در این تجمع ضمن تقدیر از رئیس و مسئولان برای صدور مجوز تجمع اعتراضی قانونی با اشاره به آیه 11 سوره حجرات و آیه 13 سوره حجرات خواستار عذرخواهی رئیس و مسئولان سازمان صدا وسیما و جلوگیری از تکرار توهین به فرهنگ، زبان و هویت اقوام کشورمان شد. وی با یاد آوری شهدای خطه آذربایجان خاطر نشان کرد: کسانی که به این مردم توهین کردند باید از باکری ها خجالت بکشند.

منبع:آناج

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار