مجمع نمایندگان مازندرن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد؛
مجمع نمایندگان استان مازندران عمل زشت نشریه هتاک و حمایت های تأسف بار دولت فرانسه و دولت آمریکا از این اقدام موهن را محکوم نموده و تأکید می کند که پیروان آن پیامبر عظیم الشأن، منادی صلح و دوستی و مهربانی هستند و ...
کد خبر: ۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲ 17 January 2015
مجمع نمایندگان استان مازندران با صدور بیانیه‌ای اقدام موهن نشریه فرانسوی را محکوم کرد.

به گزارش تابناک - مازندران، متن این پیام که از سوی دفتر مجمع نمایندگان ارسال گردید، به شرح ذیل است:

جسارت نشریه فرانسوی به ساحت یامبر عظیم الشأن اسلام بار دیگر نشان داد آنچه به عنوان تمدن غرب خوانده می شود در حقیقت توحش و جاهلیتی مدرن است.

پیامبر اسلام امروز آشناترین و عزیزترین نام برای همه آزادی خواهان و حق طلبان و جویندگان معرفت و معنویت در سراسر جهان است ، نام بلند و الهام بخش حضرتش امروز در همه کشورها و ملت ها ورد زبان ها است و ارمغان الهی ایشان از معراج و ملکوت به سرعت در حال گسترش است.

آنچه جاهلیت مدرن را نگران و وحشت زده ساخته این حقیقت روشن است که علی رغم همه تبلیغات و جنگ روانی و اسلام هراسی که غرب به راه انداخته است آئین رسول گرامی اسلام چون چشمه ای زلال راه خود را به سوی تشنگان معنویت و پاکی و ایمان بیش از پیش یافته است.

مجمع نمایندگان استان مازندران عمل زشت نشریه هتاک و حمایت های تأسف بار دولت فرانسه و دولت آمریکا از این اقدام موهن را محکوم نموده و تأکید می کند که پیروان آن پیامبر عظیم الشأن،  منادی صلح و دوستی و مهربانی هستند و انشأا... دیری نخواهد گذشت که امثال این نشریه بی شرم و هزاران دستگاه تبلیغاتی دیگر غرب به تاریکی های فراموشی و نابودی فرو خواهند غلتید و آنچه در جهان تنین انداز خواهد بود همچنان نام عزیز پیامبر مهربانی ها خواهد بود و پرچم توحید و ایمان در همه ی گیتی بر افراشته خواهد شد.

مجمع نمایندگان مازندران
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار