فرمانده سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه از برگزاری یادواره شهدای عشایری استان به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا خبر داد.
کد خبر: ۱۲۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ 14 November 2015
فرمانده سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه از برگزاری یادواره شهدای عشایری استان به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا خبر داد.

سرهنگ پاسدار نبی اسدی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یادواره شهدای عشایری هفتم آذر ماه در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مهمان و سخنران ویژه این مراسم نیز امیرشهریار حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی خواهد بود.

سرهنگ اسدی افزود: در این همایش همچنین از مسئولان استانی، فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش دعوت خواهد شد تا در مراسم حضور یابند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه همچنین از برپایی چادرهای عشایری در کنار سرسرای برگزاری مراسم خبر داد و گفت: در هر یک از این چادرها نمایشگاهی مربوط به عکس شهدا، اقتصاد مقاومتی و سوغاتی های محلی و ... برپا می شود.

وی با بیان اینکه تدوین و چاپ کتاب زندگی نامه شهدای عشایری در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: به دنبال جمع آوری زندگی نامه و وصیتنامه شهدا هستیم که البته نیاز به یک کار میدانی و گسترده دارد که مقداری زمان بر است.

اسدی در پایان گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را یکی از وظایف اصلی مسئولان برشمرد و گفت: آن ها ستاره های درخشان آسمان ایران هستند که راه را از بی راهه به ما نشان می دهند.

استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس 9 هزار و 800 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار