رئیس حج و زیارت استان ایلام از آغاز صدور ویزای اربعین حسینی در این استان برای زوار خبر داد و گفت: دفتر نمایندگی موقت کنسولی عراق برای این منظور در ایلام راه اندازی شده است.
کد خبر: ۱۲۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 14 November 2015
رئیس حج و زیارت استان ایلام از آغاز صدور ویزای اربعین حسینی در این استان برای زوار خبر داد و گفت: دفتر نمایندگی موقت کنسولی عراق برای این منظور در ایلام راه اندازی شده است.
غلامرضا ممیز بااعلام این خبر اظهار کرد: سه دفتر خدماتی زیارتی سطح شهر ایلام و یک دفتر نیز در شهر مهران برای صدور ویزای زائران در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه صدور ویزا برای متقاضیان سفر به عتبات عالیات از 23 آبان تا ششم آذر ادامه دارد، افزود: زائران باید برای دریافت ویزا با ارائه اصل گذرنامه و 2 قطعه عکس به این دفاتر مراجعه کنند و در صورتیکه در سایت سماح ثبت نام کرده اند باید پرینت ثبت نام خود را نیز همراه داشته باشند.
رئیس حج و زیارت استان ایلام از زائران خواست تا در قالب گروه های پنج و 10 نفره برای دریافت ویزای سفر به عراق به دفاتر زیارتی مراجعه کنند و از مراجعه انفرادی برای دریافت ویزا خودداری نمایند.
ممیز نرخ صدور ویزای عراق برای هر نفر را 30 دلار اعلام کرد و گفت: زائران باید برای دریافت ویزا به دفاتر زیارتی مورد نظر در سطح شهر ایلام و مهران مراجعه کرده و از مراجعه حضوری به دفاتر سازمان حج و زیارت استان خوداری کنند.
وی تاکید کرد: سه دفتر زیارتی الغدیر واقع در 24 متری اشرفی اصفهانی و تلفن 08433348827، توحید واقع در خیابان فردوسی، کوچه یزدانمنش روبروی حسینیه حائری و تلفن 08433354490و دفتر اهل بیت واقع در خیابان آیت الله حیدری، کوچه شهید دستغیب، کوچه شباهنگ با تلفن 08433354490 در شهر ایلام و دفتر زیارتی معین زائر واقع در شهر مرزی مهران میدان امام خمینی(ره)، بلوار جانبازان با شماره تلفن 08433826128 از هم اکنون آماده ارائه خدمات صدور ویزا برای زائران هستند.
با هماهنگی مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق و به منظور تسهیل در روند صدور ویزا برای زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی علاوه بر چهار کنسولگری عراق در شهرهای اهواز، کرمانشاه، تهران و مشهد 11 دفتر نمایندگی موقت کنسولی صدور ویزا نیز از امروز در دیگر شهرهای ایران اسلامی دایر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار