وزیر دولت احمدی‌نژاد:
این شیعه همان شیعه صهیونیستی است و به دنبال جداسازی دین از سیاست می‌باشد و یکی از اهدافش جایگزینی شورای رهبری به جای رهبری است که خود یکی از نتایج جنگ نرم دشمن علیه ایران محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۲۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶ 14 November 2015
حجت‌الاسلام و الملسمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم در گردهمایی سیاسی که صبح امروز در سالن شهدا سپاه امام حسن مجتبی(ع) با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز، معاونین، مدیران و جمعی از پایوران برگزار شد ضمن اشاره به مسائل سیاسی روز دنیا در خصوص شباهت فعالیت‌های دشمن با دشمنی‌های علیه اسلام در زمان حکومت امام علی(ع) اظهار داشت: در آن زمان نیز دشمنان اسلام در قالب جنگ نرم جهت ضربه به اسلام جلو آمدند و امام(ره) نیز از اسلام آمریکایی به اسلام ابوسفیان یاد کردند.
وزیر اطلاعات دولت دهم گفت: همدلی و همزبانی یک طرفه نمی‌باشد بلکه دولت باید توجه کند که مردم چه می‌خواهند و این درحالی است که مردم با حضور خود در مراسم تشییع شهدای غواص خواسته‌های خود را که ادامه دادن راه شهداست بازگو کردند.
وی افزود: دشمنان اسلام اهداف کلان بسیاری را دنبال می کنند که حساسیت سنجی اسلام از جمله این اهداف است چراکه دشمن اقدامات خود را بر اساس همین حساسیت سنجی‌ها انجام می‌دهد.
حجت‌الاسلام مصلحی با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در تشییع شهدای غواص در تهران عنوان کرد: این حضور گسترده مردم تمامی تشکیلات از قبل طراحی شده آمریکا را برهم زد.
*خواسته ملت عزت و قدرتی است که از راه شهدا به دست می‌آید
وی در خصوص اهمیت شعار سال که توسط مقام معظم رهبری عنوان شد گفت: همدلی و همزبانی یک طرفه نمی‌باشد بلکه دولت باید توجه کند که مردم چه می‌خواهند و این در حالی است که مردم با حضور خود در مراسم تشییع شهدای غواص خواسته‌های خود را که ادامه دادن راه شهداست بازگو کردند.
وزیر اطلاعات دولت دهم ریل گذاری سیاسی جدید از سوی برخی افراد و جریانات با هدف عدول از اندیشه‌های امام(ره) را به عنوان دومین هدف دشمنان اسلام دانست و افزود: در اصطلاحات سیاسی تغییراتی انجام شده است که قصد دارند گفتمان جدید برگرفته از گفتمان اسلام که در مسیر تحریفی قرار می‌گیرد به وجود آورند و مبارزه با استکبار را تبدیل به اعتدال نمایند.
وی به سومین هدف دشمنان اسلام اشاره کرد و بیان داشت: تحریف، آغازی بر سناریوی تغییر نظام و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌باشد که خود از دیگر اهداف دشمن علیه اسلام به شمار می‌رود.
*هدف بعدی دشمن تحریف و استحاله نظام جمهوری اسلامی است
مصلحی در خصوص شیعه انگلیسی تصریح کرد: این شیعه همان شیعه صهیونیستی است و به دنبال جداسازی دین از سیاست می‌باشد و یکی از اهدافش جایگزینی شورای رهبری به جای رهبری است که خود یکی از نتایج جنگ نرم دشمن علیه ایران محسوب می‌شود.
وی از ایجاد تردید در گفتمان اسلام ناب برای نسل جدید انقلاب به عنوان پنجمین هدف دشمن یاد کرد و ادامه داد: آنها در تلاش هستند که نسل جدید را با یکسری سوالات مواجه کنندکه مسئولان نظام موظفند به تبیین انقلاب اسلامی بپردازند و نسل جدید نیز باید متوجه باشد که اصل و لوازم نظام چیست.
وزیر دولت دهم در ادامه به مراحلی که پروژه تحریف طی کرده است اشاره نمود و اظهار کرد: این مراحل بعد از رحلت امام(ره) شکل گرفت که تفکر سازندگی و از شروع دوره سازندگی موضوع تحریف آغاز شد که از همان زمان نیز هشدارهای رهبری در خصوص مسائل فرهنگی شروع شد.
وی دوره اصلاحات را دومین مرحله طی شده پروژه تحریف دانست و عنوان کرد: در این دوره نفی و انکار اندیشه‌های امام و اسلام ناب، نفی ساختار کارآمدی جمهوری اسلامی و تلاش برای تعریف انحرافی از ولایت مطلقه فقیه اتفاقاتی بود که در این دوره گذشت.
مصلحی  به سومین مرحله اشاره کرد و افزود: دوران فتنه سومین مرحله است که در فتنه 88 اهانت‌ها و بی احترامی‌هایی بسیار در قالب کینه توزی نسبت به امام(ره) و مقام معظم رهبری صورت گرفت.
وی گفت: ستیز و معارضه با اصول مکتب امام از جمله موضوع فلسطین و ولایت مطلقه فقیه از دیگر مراحلی است که دو سال آخر دولت دهم گروهی جمع شدند و با دیدگان انحرافی مسیر را دنبال می‌کردند که خود عقبه پایداری نداشتند.
*خواسته ملت عزت و قدرتی است که از راه شهدا به دست می‌آید
وزیر اطلاعات دولت دهم در خصوص چارچوب فعلی دشمن برای مقابله با نظام بیان داشت: القا ضرورت کنار آمدن دنیا با کدخدا از چارچوب‌های فعلی دشمن علیه نظام اسلامی است که روزنامه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای بسیاری در این خصوص فعالیت می‌کنند.
وی ایجاد اشتباه محاسباتی برای برخی مسئولین را به عنوان یکی دیگر از چارچوب‌های فعلی دشمن عنوان کرد و افزود: یکی از اقدامات سنگینی است که در حال رخ دادن می‌باشد و کار را به سمتی می‌برد که می‌بینید موضوع منا پیش آمده ولی دریغ از یک "تو" گفتن به دولت آل‌سعود، ولی در داخل کشور با خودی به خوبی رفتار نمی‌شود و نادیده گرفته می‌شود.
مصلحی افزود: دشمن در تلاش است نسبت به فرسایش ظرفیت‌های نظام در داخل و خارج اقدام نماید که به صورت فرسایشی قصد نابودی آن‌ها را دارد و به طول انجامیدن موضوع برجام تا دوسال از نمونه‌های این فرسایش است.
وی بااشاره به چهارمین چارچوب فعلی دشمن برای مقابله با نظام گفت: پیوند زدن مشکلات معیشتی مردم به جهت گیری‌های سیاست خارجی از جمله این چارچوب است درحالی که تنها 15 الی 20 درصد مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم مربوط به تحریم‌ها است و 80 درصد مابقی مربوط به نقدینگی در کشور می‌باشد چرا که همین نقدینگی بلای جان کشور شده است در صورتی که اگر به آن توجه شود به عنوان فرصتی برای حل مشکلات اقتصادی تلقی می‌شود.
*عزت با نفوذ ناپذیری به دست می‌آید
وی در خصوص موضوع نفوذ دشمن به داخل کشور افزود: موضوع نفوذ شامل دو بحث داخلی و خارجی می‌شود که عقبه قرآنی بسیار قوی دارد و دریایی از معارف در خصوص نفوذ نیز وجود دارد و دشمن در تمامی زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی وارد می‌شود.
مصلحی در ارتباط با نفوذ اقتصادی دشمن عنوان کرد: تا به حال هیچ تحریمی برداشته نشده است و مسیر ورود کالاهای غربی از راه تجارت و بازرگانی به داخل کشور باز است در صورتی که دشمن هستی انسان‌ها را به چیزی که بتوانند زمینشان بزند گره می‌دهد.
وی به نفوذ اجتماعی دشمن اشاره‌ای داشت و گفت: با راه‌اندازی توریسم و اختلاط دختران و پسران در دانشگاه‌ها که همه طراحی شده از سوی آمریکا است قصد در تغییر ذائقه‌ها، سلایق و ایجاد شکاف اجتماعی در ایران را دارند.
وزیر اطلاعات دولت دهم نفوذ سیاسی دشمن به داخل کشور را مهم دانست و بیان داشت: دشمن با طراحی‌هایی که دارد نسبت به فعال نمودن و وارد کردن افراد با سابقه‌ای سفید که حتی شورای نگهبان نیز توان کشف آن ها را ندارد در تلاش است به لحاظ سیاسی به داخل کشور نفوذ کند همان طور که در فتنه 88 تمامی افراد سفارت انگلیس که حدود 250 نفر بودند به اقصی نقاط کشور اعزام شدند و فقط به دنبال خواص سیاسی می‌رفتند.
وی دانشگاه‌ها را از منابع نفوذ فرهنگی دشمن دانست و عنوان کرد: دانشگاه‌های آمریکایی به بهانه‌های مختلفی همچون طرح‌های علمی، ارائه مقاله و همچنین کار بر روی موضوعات و پروژه‌های متفاوت با بهره‌گیری از نخبگان و رسانه‌های داخلی و برگزاری کنسرت‌ها قصد نفوذ در فرهنگ ما را دارند و به دنبال استحاله و سلطه فرهنگی می‌باشند.
مصلحی از نفوذ امنیتی به عنوان یکی دیگر از منابع نفوذ دشمن به داخل کشور یاد کرد و گفت: از طریق کاهش حساسیت‌های امنیتی اقدام می‌کنند که در صورت از بین رفتن مسائل امنیتی ممکن است دشمن به داخل نفوذ پیدا کرده و هدفش از بین بردن این حساسیت‌ها است  که نتیجه‌اش خنثی سازی توان امنیتی نظام می‌باشد.
وی در پایان گفت: مسائلی که مطرح شد به جهت تبیین و افزایش در جدیت انجام وظایف پاسداری در جهت حفظ و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار