مختاباد در ارتباط با مهاجرت معتادان شهرستانی به محله هرندی، بیان داشت: بیش از 70 درصد از کسانی که در این محله هستند مهاجران شهرستانی‌اند که پس از پاکسازی این محله به زادگاه خود بازمی‌گردند.
کد خبر: ۱۲۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 15 November 2015
عبدالحسین مختاباد، رئیس کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر و  شهروند خبرگزاری برنا در خصوص محله هرندی گفت: برای پاکسازی این محله یک اجماع جدی میان شهرداری و دولت ایجاد شده است. حداقل تا پایان امسال خبرهای خوشی را خواهید شنید.

وی در ادامه افزود: از محله هرندی دوبار بازدید کردم که یک‌بار به همراه نمایندگان مجلس از این محله دیدن کردم و وضعیت را مورد بررسی قرار دادیم.

رئیس کمیته هنر شورای شهر تهران با اشاه به بودجه های اختصاص یافته به شهرداری، بیان داشت: بودجه های خوبی از طرف کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر به شهرداری منطقه 12 اختصاص داده شد تا هرچه سریع‌تر محله هرندی را پاکسازی کنند.

مختاباد در خصوص مهاجرت معتادان شهرستانی به محله هرندی بیان داشت: بیش از 70 درصد از کسانی که در این محله هستند مهاجران شهرستانی‌اند. در این خصوص با وزارت کشور هماهنگی های لازم انجام شده است تا پس از پاکسازی این بوستان، معتادان شهرستانی به محل زندگی خود بازگرانده شوند.

وی ادامه داد: باید برای این معتادان در محل زندگی‌شان، سرپناه و شغل مناسب در نظر گرفته شود تا مجددا به تهران بازنگردند.

رییس کمیته هنر شورای شهر تهران در ارتباط با تفاوت محله عودلاجان و خاک‌سفید با محله هرندی اذعان داشت: به جرات می‌توان گفت که این محله با دومحله دیگر متفاوت است و هرگز سرنوشت آن مانند دومحله نام برده نمی‌شود.

مختاباد در پایان افزود: شهرداری در ارتباط با پاک‌سازی محله هرندی برنامه‌های خوبی را در نظر  گرفته است که به زودی خبرهای خوشی را خواهیم شنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار