رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: میزان کشف مواد مخدر در این استان از ابتدای سالجاری تاکنون به دو تن و 903 کیلوگرم رسیده است.
کد خبر: ۱۳۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 16 November 2015
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: میزان کشف مواد مخدر در این استان از ابتدای سالجاری تاکنون به دوتن و903کیلوگرم رسیده است.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ هادی قزوینه ای درنشست اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان بیان کرد:میزان مواد مخدرکشف شده درسالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: بیش از دو تن از مواد مخدر کشف شده تریاک است که در این ارتباط شاهد افزایش 18 درصدی کشفیات هستیم.

وی از افزایش 93 درصدی کشف هروئین و کراک خبر داد و افزود: 91 کیلوگرم هروئین و کراک و حدود 52 کیلوگرم شیشه، 58 کیلوگرم حشیش و 390 کیلوگرم دیگر مواد مخدر امسال کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اظهار کرد: شمار قاچاقچیان دستگیر شده در سالجاری با هفت درصد افزایش به پنج هزار و 893 نفر رسیده است.

سرهنگ قزوینه با ذکر اینکه 55 باند مواد مخدر امسال منهدم شدند گفت: با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده فروشان 455 نفر دستگیر شدند.

وی بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن استان همدان در مسیر استان های غرب به مرکز کشور، این استان مسیر تردد قاچاقچیان است که برای ناامن کردن محورهای مواصلاتی 298 عملیات کنترل و نظارت بر جادههای اصلی و فرعی انجام شده است.

وی افزود: امسال 35 هزار و 948 عدد قرص روانگردان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 173 درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: در مجموع پنج هزار و 447 عملیات پلیسی امسال اجرا شده که در این عملیات ها 128 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف و 14 قبضه اسلحه کشف و ضبط شده است.

سرهنگ قزوینه ای اضافه کرد: مناطق پرتردد همدان از جمله میادین اصلی، آرامگاه بوعلی و باباطاهر و تفرجگاهها از وجود فروشندگان مواد مخدر و معتادان پاکسازی شده است.

وی اضافه کرد: هم اینک بیشتر فروشندگان مواد مخدر از مرکز شهر به سمت مناطق حاشیه ورود کردند که برای برخورد با این افراد برنامه داریم.

وی خاطرنشان کرد: 75 مکان مخروبه و بلاتکلیف که محلی برای تجمع معتادان شده بود شناسایی شده و برای ساماندهی به فرماندهان انتظامی شهرستانها و شهرداری ها اطلاع رسانی شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار