کد خبر: ۱۳۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 18 November 2015

دستگيري دو نفر جاعل اسکناس و چک پول در ورزقان

فرمانده انتظامي شهرستان ورزقان از دستگيري دو نفر جاعل اسکناس و چک پول در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک تبریز، سرهنگ "توحيد فارسي" با اعلام اين خبر اظهار کرد: در پي گزارش شهروندان مبني بر خريد کالا با چک پول و اسکناس هاي جعلي توسط دو نفر ناشناس در سطح شهرستان، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار عوامل انتظامي شهرستان ورزقان قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران با انجام گشت هاي نامحسوس و شناسايي دو جاعل اسکناس، آنها را در حالي که با خودرو وانت نيسان قصد خروج از شهر را داشتند، دستگير کردند.

اين مقام انتظامي گفت: در بازرسي از جاعلان تعداد هفت قطعه چک پول تقلبي پانصدهزار ريالي کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ورزقان افزود: متهمان به پليس آگاهي شهرستان ارجاع و ضمن تکميل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

سقوط از پشت بام، علت مرگ صاحب پاساژ در مراغه

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان مراغه گفت: مالك پاساژ امير اين شهرستان در اثر لغزندگي پشت بام و بي احتياطي، با سقوط به طبقه همکف پاساژ جان خود را از دست داد.

به گزارش تابناک تبریز، "علي دلداري" افزود: اين فرد شب گذشته براي جلوگيري از نفوذ آب باران به داخل پاساژ و كشيدن كيسه پلاستيكي به پشت بام رفته بود كه به علت لغزندگي به طبقه همكف پاساژ سقوط و فوت كرد.

وي با اشاره به اينكه تحقيقات بيشتر در اين ارتباط ادامه دارد، تصريح کرد: فيلم مربوط به دوربين هاي پاساژ درحال بررسي است و از همان دقايق اوليه بازپرس دادسراي اين شهرستان و گروه كامل بررسي صحنه جرم دايره تشخيص هويت پليس آگاهي و پزشكي قانوني در محل حاضر شده اند.

دلداري با بيان اينكه جمجمه و دست اين فرد در اثر سقوط از ارتفاع شكسته است، يادآور شد: آثار نزاع، درگيري و سقوط عمدي بطور مطلق وجود ندارد؛ بنابراين در فوت اين فرد هيچگونه بحث جنايي مطرح نيست.

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان مراغه اظهار کرد: اين فرد داراي يك واحد مسكوني موقت و يک واحد كوچك براي كار در طبقه آخر اين پاساژ بود.

ایسنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :