فرمانده سپاه ناحیه همدان از تشکیل صندوق‎های قرض‎الحسنه در پایگاه‎های مقاومت و مساجد محلات خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 20 November 2015

فرمانده سپاه ناحیه همدان از تشکیل صندوق‎های قرض‎الحسنه در پایگاه‎های مقاومت و مساجد محلات خبر داد.

به گزارش فارس، حسن برزگر با اشاره به اینکه بسیج همواره در صحنه‎های اساسی انقلاب ورود پیدا کرده است، اظهار کرد: بسیج و فرهنگ آن در حفظ آرمان‎های انقلاب اسلامی و عمق‎بخشی انقلاب تاثیر بسیاری داشته است.

وی کلید طلایی حل مشکلات را در دستان بسیج دانست و با تأکید بر حضور موثر بسیجیان در عرصه‎های مختلف گفت: امروز شاهد حضور نیروهای مردمی در عراق و یمن برای مقابله با دشمن هستیم که به لطف الهی بر موفقیت‎های آنها افزوده می‎شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در ادامه شعار هفته بسیج را «بسیج دست قدرت خداست» دانست و افزود: در هفته بسیج 29 عنوان برنامه داریم که در قالب یک‎هزار و 550 برنامه اجرا می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به احداث سوله‎های ورزشی متعدد در شهر همدان، از پیشرفت فیزیکی بین 70 تا 85 درصدی این سوله‎ها خبر داد و گفت: افتتاح این پروژه‎ها در دستور کار است.

برزگر خاطرنشان کرد: علاوه بر کمک مردمی، شورای شهر و شهرداری نیز در امر واگذاری زمین برای احداث سوله‎ها در بعضی از نقاط کمک خوبی به ما کردند.

وی یکی از برنامه‎های شاخص هفته بسیج را افتتاح سه پایگاه مقاومت و حوزه مقاومت شهید احمدی روشن عنوان کرد و افزود: حوزه مقاومت شهید احمدی‌روشن با حضور خانواده وی افتتاح خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به فعالیت‎های خوب انجام‌ شده در حوزه اردوهای راهیان نور، آن را اقدامی فرهنگی در آشنایی نسل جوان با فرهنگ جهاد و شهادت دانست و افزود: در حال حاضر 370 نفر از دانش‎آموزان بسیجی در قالب اردوهای راهیان نور در حال بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی با اشاره به نزدیک شدن اربعین حسینی از برپایی سه ایستگاه صلواتی به منظور استقبال از زائرین حسینی در شهر همدان خبر داد و گفت: چندین حسینیه و مسجد برای اسکان زائران در نظر گرفته شده است.

برزگر از تشکیل صندوق‎های قرض‎الحسنه در پایگاه‎های مقاومت و مساجد محلات خبر داد و گفت: 10 میلیون تومان مبلغ این صندوق از سوی اعضای بسیج تأمین شود و بقیه آن نیز توسط بنیاد تعاون بسیجیان و بانک مهر اقتصاد تأمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه حداقل مبلغ این صندوق باید 40 میلیون تومان باشد، افزود: این صندوق در هر ماه به دو نفر از بسیجیان مبلغ 2 میلیون تومان وام قرض‎الحسنه با کارمزد چهار درصد از طریق بانک مهر اقتصاد پرداخت می‎کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار