با توجه به تولید محصولاتی همچون انواع مرکبات، گل رز، گیاهان دارویی و انواع صیفی جات، در استان کهگیلویه و بویراحمد و بازار خوب این محصولات در کشور روسیه امیدوارم این سفر بتواند زمینه ساز شروع تجارت بین طرفین باشد.
کد خبر: ۱۳۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 21 November 2015
هیئت تجاری اقتصادی استان کهگیلویه وبویراحمد در راستای برنامه های خود در روسیه میهمان اتاق مسکو بود.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، این دیدار با حضور اعضای هیئت استان کهگیلویه وبویراحمد متشکل از مقامات دولتی و فعالان بخش خصوصی استان به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و به میزبانی آقای یوری مازوروف در ساختمان اتاق بازرگانی مسکو انجام پذیرفت.
 یوری مازوروف، رئیس اتاق بازرگانی مسکو در این دیدار ضمن خوشامد گویی به هیئت ایرانی با اشاره به بعضی از اقلام مصرفی بازار روسیه گفت: تجار ایرانی می توانند با توجه به توانایی خود در این بازار رقابتی، جای خود را باز کنند.
وی با اشاره به مناسبات فوق العاده خوب دو کشور زمینه فعالیت برای بازرگانان دو طرف را مساعد ارزیابی کرد.
همچنین سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این دیدار به معرفی محصولات استان و ظرفیت های آن پرداخت و گفت:با توجه به تولید محصولاتی همچون انواع مرکبات، گل رز، گیاهان دارویی و انواع صیفی جات، در استان کهگیلویه و بویراحمد و بازار خوب این محصولات در کشور روسیه امیدوارم این سفر بتواند زمینه ساز شروع تجارت بین طرفین باشد.
وی با اشاره به توانمندی استان کهگیلویه وبویراحمد در زمینه نفت افزود: این استان با تولید بیش از 20 درصد نفت کشور نقش بسیار مهمی را در بخش انرژی کشور ایران اسلامی ایفا می کند.
همچنین جبار کیانی پور، رئیس اتاق بازرگانی یاسوج نیز ضمن تشکر از میزبانی اتاق بازرگانی مسکو گفت: دیدارهای تجار و فعالان دو طرف ایرانی و روس اتفاقی خوب در حوزه تجاری طرفین است.
وی اتاق های بازرگانی را نماینده بخش خصوصی در هر کجای دنیا عنوان و بیان کرد: اتاق های بازرگانی همیشه محفل و مامن تجار بازرگانان بخش خصوصی بوده ویکی از وظایف اصلی و بنیادین آن فراهم آوردن شرایط برای ایجاد ارتباط تجار و فعالان اقتصادی داخلی با تجار بین المللی است.
کیانی پور اعزام هیئت تجاری را در راستای وظایف ذاتی خود در خصوص آشنایی با بازارهای تجاری جدید عنوان و خاطرنشان کرد: سعی برآن شده است که در این دیدارها تجار و بازرگانان دو طرف بتوانند از طریق مذاکرات رو در رو شرایط همکاریهای مشترک را فراهم آورند واز این فرصت استفاده کنند.
وی با توجه به در پیش بودن سفر به استان امسک تصریح کرد: رایزنی های لازم با مقامات این استان انجام پذیرفته است و شرایط را برای برقراری تعامل و مبادلات با تجار این استان و استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم آورده ایم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار