فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: در چهارشنبه آخر سال نیروی انتظامی در کنار مردم خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹ 12 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، بهمن امیری‌مقدم ظهر امروز در حاشیه مراسم تجلیل از مروجین فرهنگ ایثار و شهادت در جمع خبرنگاران در ارتباط با تدابیر نیروی انتظامی استان برای چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: آنچه که برای ما در مورد چهارشنبه آخر سال دارای اهمیت بوده رویکرد مردمی است.

وی افزود: ما باید تلاش کنیم وقتی مردم می‌بینند موضوعی همچون چهارشنبه‌سوزی می‌تواند خانواده آنها را دچار مشکل کند، خود برای به دور بودن از خطر اقدامات لازم را انجام دهند و خوشبختانه مردم ما در مورد آسیب‌های اجتماعی توجه خوبی دارند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان داشت: باید در ارتباط با چهارشنبه آخر سال مردم با ما همراهی داشته باشند و محافظ خود و خانواده خود باشند و باید از ظرفیت مردمی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کنیم و در واقع این رویکرد کلی ما در نیروی انتظامی است.

امیری‌مقدم تصریح کرد: متاسفانه در سال گذشته به علت یک شوخی چند جوان شاهد مجروحیت سه نفر و انفجار یک خودرو بودیم که در صورت حضور و نظارت خانواده قطعا این حوادث رخ نمی‌دهد و در چهارشنبه آخر سال نیروی انتظامی در کنار مردم خواهد بود.

وی عنوان داشت: چهارشنبه آخر سال یک سنت است که باید با اقدامات فرهنگی آن را تبدیل به روشی کنیم که آسیبی به دنبال نداشته باشد و ما مانع شادی مردم نمی‌شویم اما این شادمانی نباید به فرد آسیب برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار