امام جمعه چادگان:
تابناک: امام‌ جمعه شهرستان چادگان گفت: سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری نقش بسیار مؤثری در تنظیم رفتار طرف غربی در مذاکرات هسته‌ای ایفا کرد.
کد خبر: ۱۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱ 13 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی در نماز سیاسی ـ عبادی این هفته چادگان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) اقیانوس بیکران فضایل و خوبی‌ها بودند که رسول اکرم (ص) در مناسبت‌های مختلف به بیان گوشه‌ای از فضایل این بانوی بزرگوار می‌پرداختند.

وی افزود: دشمنان انقلاب تلاش می‌کنند تا نفاق در بین کشورهای اسلامی ایجاد شود اما با پیام‌های رهبری تمام توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد و این امر سبب هوشیاری و بیداری کشورهای اسلامی شد.

خطیب جمعه چادگان ادامه داد: کشورهای اروپایی از نشر انقلاب در جهان هراس دارند چراکه هر روز ما شاهد بیداری مردم در سراسر جهان هستیم و این از رهنمودهای به‌موقع رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: در ایام نوروز و در دید و بازدیدها که مصادف با ایام فاطمیه است، مسائل اسلامی را مد نظر داشته باشیم تا دشمنان فرصت‌طلب سوء‌استفاده نکنند.

سلیمانی به‌ هفته منابع طبیعی اشاره و خاطرنشان کرد: در جامعه ما متأسفانه برای جنگل‌خواری و زمین‌خواری کار فرهنگی مؤثری انجام ‌نشده اگر جامعه به تخریب جنگل‌ها حساسیت نشان دهد یقیناً کسی جرأت تخریب منابع طبیعی را به خود نخواهد داد.

وی افزود: در شرایطی که هجمه سنگینی بر ضدفرهنگ و اعتقادات اسلامی ما در جریان است باید بیش از گذشته به تقویت حوزه‌های علمیه خواهران و برادران اهتمام داشته باشیم، خانواده‌ها می‌توانند فرزندان خود را جهت ثبت‌نام در حوزه‌ها به این مراکز هدایت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار